شناسهٔ خبر: 51126231 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جدیدترین تصاویر از گلکسی S21 FE سامسونگ

پس از افشای برخی تصاویر از گوشی آینده Galaxy S21 FE 5G سامسونگ در روز‌های گذشته، این گوشی بازهم هدف افشاگران دنیای فناوری قرار گرفته و این بار تصاویر رندر واضح تری از آن منتشر شد.

صاحب‌خبر -

فرارو- گوشی‌های سامسونگ در هفته‌های گذشته بیش از هر برند دیگری هدف افشای اطلاعات از سوی جاسوسان دنیای فناوری بوده که در آخرین نمونه، تصاویر گوشی هوشمند Galaxy S21 FE 5G طی دومین بار در طی چند روز گذشته به بیرون درز کرد. تصاویر رندر جدید نسبت به تصاویر قبلی از کیفیت بیشتری برخوردار است هرچند که طراحی افشا شده قبلی را نیز تأیید می‌کند.

به گزارش فرارو، گوشی هوشمند Galaxy S21 Fan Edition سامسونگ که انتظار می‌رود در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شود، در مسیر راه اندازی خود سفری پرتلاطم را طی کرده است. تاریخ عرضه این گوشی چندین بار به تعویق افتاد و همین به تعویق افتادن‌ها سبب شد تا افشاگران دنیای فناوری فرصت کافی برای دسترسی به اطلاعات این گوشی را داشته باشند. در واقع ما اکنون ایده اولیه کاملی از طراحی این گوشی داریم که به لطف درز تصاویر رندر آن حاصل شده، اما وبسایت فناوری Winfuture.de اخیراً تصاویر جدیدی از این دستگاه را عرضه کرده که نسبت به تصاویر قبل از وضوح و دقت بیشتری برخوردار هستند.

بر اساس تصاویر رندر جدید، گوشی Galaxy S21 FE 5G را می‌توان در چهار رنگ مختلف مشاهده کرد. علاوه بر این، این نشریه ادعا کرد که این دستگاه در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نکته دیگر این گزارش مربوط به قیمت اروپایی این گوشی است که بنا به ادعای این وبسایت احتمالاً به ترتیب حدود ۶۶۰ یورو و ۷۰۵ یورو قیمت خواهند داشت. در آلمان نیز این مدل‌ها به ترتیب ۶۴۹ یورو و ۶۹۹ یورو قیمت دارند.

جدیدترین تصاویر از گلکسی S21 FE سامسونگ

مشخصات گوشی Galaxy S21 FE

شایعات نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Galaxy S21 Fan Edition ممکن است با صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی AMOLED FHD+ عرضه شود که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه با شاسی ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب و استاندارد IP68 وارد بازار شود. گفته می‌شود گلکسی S21 FE با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در برخی از بازار‌ها مانند ایالات متحده عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که نوع با تراشه Exynos ۲۱۰۰ آن در اروپا و هند عرضه شود. علاوه بر این، گلکسی S21 FE را می‌توان با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPPDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS ۳.۱ همراه کرد. این گوشی احتمالاً با اندروید ۱۲ مبتنی بر One UI ۳.۱ عرضه خواهد شد.

به گزارش فرارو، گلکسی S21 FE ممکن است دارای یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی (اصلی)، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی (فوق عریض) و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی (تله فوتو) در عقب باشد. انتظار می‌رود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی سیم ۱۵ واتی و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی کند. شایعاتی وجود دارد که این گوشی در جریان رویداد CES ۲۰۲۲ در اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

برچسب‌ها:

نظر شما