شناسهٔ خبر: 51124431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع:

مقاومت و ایستادگی پیام شهید فخری زاده است

قم- رییس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه قوی شدن یکی از راه‌های ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان است گفت: مقاومت و ایستادگی پیام شهید فخری زاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجان پور سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به شخصیت این شهید گفت: شهید فخری زاده یک دانشمند، عارف، انسانی مؤمن و متدین بود.

وی شهید فخری زاده را از منتظران امام زمان مطرح کرد و افزود: شهید فخری زاده از منتظران واقعی امام زمان بود و برای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی می‌کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح ادامه داد: ما باید هم از نظر معنوی و هم از نظر دفاعی خودمان را برای سربازی امام زمان آماده کنیم. امام زمان که ظهور می‌کند با ظالمان و مستکبران روبرو و با آنها مقابله می‌کند. انقلاب اسلامی ایران که زمینه ساز ظهور است باید قدرت آمادگی خود را بالا ببرد.

حجت‌الاسلام آقاجان پور قوی شدن را یکی از راه‌های ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان دانست و تصریح کرد: اگر قوی شویم دشمن نمی‌تواند به ما زور بگوید شهید فخری زاده کاری کرد ما مقتدر شویم. او پنجمین شخصیت قدرتمند در ایران و پانصدمین شخصیت قدرتمند در دنیا بود. او به ما اقتدار داد.

وی تاکید کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر با دشمن مذاکره کنند دشمن دست از دشمنی بر می‌دارد و دیگر دانشمندان ما را ترور نمی‌کند در حالی که قرآن می‌فرماید هرگز آنها با شما سازش نمی‌کنند تا زمانیکه به طور کامل تسلیم خواسته آنها بشوید. امروز اگر نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارند و زیر بار سلطه‌گری آمریکا و نظام سلطه نمی‌روند به برکت مجاهدت‌های شهید فخری زاده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح افزود: مقاومت و ایستادگی پیام شهید فخری زاده است. امروز جوانان, نخبگان, دانشمندان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حال اقتدار آفرینی هستند.

نظر شما