شناسهٔ خبر: 51120529 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عبدالملکی:

ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها دنبال می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها با ۱۱ سناریو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه شنبه ۹ آذر) پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که سرمایه‌گذاری‌های قابل ملاحظه زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی در حوزه صنعت و معدن است در این جلسه میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی این واحد‌های صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد، معادن و زغال سنگ بر عهده کمیسیون صنایع و معادن است، افزود: در جلسه امروز مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از وضعیت مدیریتی واحد‌های صنعتی و معدنی و میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی ارائه کردند.

وزیر تعاون تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نکات مهمی درباره ضرورت افزایش بهره‌وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت مطرح کردند.

عبدالملکی با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها ۱۱ سناریو را بررسی کردیم، تصریح کرد: اکنون در حال تکمیل آن هستیم و مقرر است در جلسه دیگر این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

نظر شما