شناسهٔ خبر: 51120470 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

با کالسکه‌های مرسدس بنز آشنا شوید (+عکس)

مرسدس بنز با همکاری شرکت آلمانی هارتان در حال عرضه سه کالسکه جدید است. این کالسکه‌ ها که از استراتژی نام‌گذاری مرسدس استفاده می‌کنند با نام های آوانگارد، پرفورمنس و ای ام جی GT شناخته می‌شوند. بخش داخلی دو کالسکه اول دارای کتان ارگانیک تائید شده و صندلی‌ های ارگونومیک طراحی شده برای پایداری و مانور پذیری بالا هستند. با وجود شاسی آلومینیومی، کودک شما قادر خواهد بود بدون وزن غیرضروری کالسکه حس آزادی در خیابان را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، کالسکه ‌ای ام جی GT دارای رنگ خاکستری آلپاین بوده که به یاد خودروهای مسابقه‌ای سیلور آرو به این رنگ درآمده است.

این کالسکه همچنین با سیستم مهار ۵ نقطه‌ای عرضه شده و دارای دستگیره قابل تنظیم در ارتفاع، ترمزدستی و شبرنگ‌هایی برای کمک به والدین می‌باشد.

این کالسکه همچنین دارای رینگ‌هایی با طراحی محصولات ای ام جی، پوشش صندلی باکیفیت و دوخت مشکی و قرمز است البته برخلاف خودروهای مسابقه‌ای مرسدس، این کالسکه محصولی مناسب پیست نبوده چراکه از سیستم تعلیق هارتان و چرخ های بزرگ و قفل شونده سود می‌برد.

کالسکه GT همچنین کوچک‌ترین نمونه بین این سه کالسکه بوده و زمانی که تا شود ابعاد ۶۹ در ۵۸.۵ در ۳۱ سانتی‌متر خواهد شد.

افرادی که به دنبال گزینه بیشتری هستند می‌توانند آوانگارد را انتخاب کنند که با ۵ رنگ عرضه می‌شود. این کالسکه‌ها از شاسی همرنگ بدنه، سیستم مهار مغناطیسی و آفتاب‌گیر تاشونده سود می‌برند.

نهایتاً هم باید گفت مدل پرفورمنس یک کالسکه جدید است که توسط هارتان معرفی شده و از ظاهر مدرن و منحصربه‌فرد با ویژگی‌های جدید سود می‌برد.

دستگیره را می‌توان به کنار فشار داد تا توجه کودک را جلب کند و صندلی را نیز می‌توان برای راحتی بیشتر تا نمود.

این کالسکه همچنین از سبد خرید برخوردار بوده و برخلاف دو کالسکه دیگر از پوشش چرم گیاهی استفاده می‌کند.

تمامی کالسکه‌های یاد شده دارای محفظه Bag2Go هستند که برای نگهداری گوشی‌های هوشمند، کلیدها، کیف‌ها، بطری‌ها و… ایده آل می‌باشد. از جمله وسایل جانبی مدنظر هم می‌توان به کوله‌پشتی و کیف‌ها اشاره نمود.

منبع: پدال

نظر شما