شناسهٔ خبر: 51120010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته هفتم، کم گل ترین هفته لیگ بیست و یکم!

برگزاری سه بازی پایانی هفته هفتم رقابت های لیگ بیست و یکم، کم گل ترین هفته رقابت های این فصل تا به اینجای کار رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این هفته از رقابت های لیگ بیست و یکم، استقلال مقابل نفت آبادان با نتیجه 1-1 متوقف شد، سپاهان 2-0 نساجی را شکست داد، پرسپولیس 1-0 نفت مسجدسلیمان را برد، هوادار1-0 به مس رفسنجان باخت، گل گهر سیرجان 1-0 پیکان را برد، پدیده مقابل فجر در ورزشگاه ثامن 0-0 کرد و در دیگر بازی هم آلومینیوم هم مقابل ذوب آهن با نتیجه 0-0 متوقف شد و در بازی آخر این هفته هم فولاد نتوانست دروازه تراکتور را باز کند تا این بازی هم 0-0 به پایان برسد.

با این تفاسیر این هفته تنها شاهد به ثمر رسیدن 7 گل بودیم و هر هفت گل هم مربوط به روز اول برگزاری بازی ها بود. در روز اول رقابت ها همه بازی ها گل داشت و بازی های امروز آمار گل های زده را در شرایط بدی قرار داد.

در لیگ بیست و یکم، هفته اول 14 گل داشتیم، هفته دوم 17 گل در هفت بازی به علاوه یک بازی 3-0 آیین نامه ای رقم خورد، در هفته سوم 12 گل به ثبت رسید، در هفته چهارم باز هم 12 گل داشتیم، در هفته پنجم 10 گل به ثمر رسید، در هفته ششم باز هم 10 گل تکرار شد و این هفته با ثبت تنها 7 گل در هشت بازی رکورد زد!

تا اینجای فصل در 55 بازی 82 گل به ثمر رسیده است و علاوه بر این یک بازی بین تیم های مس رفسنجان و پدیده برگزار نشد که 3-0 به صورت آیین نامه ای به سود تیم رفسنجانی اعلام می شود. نرخ گل به ثمر رسیده در هر بازی 1.49 است...

نظر شما