شناسهٔ خبر: 51119607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میز خدمت مسئولان ملکان در روستای «جغالو» از توابع بخش لیلان برپا شد

مراغه- ایرنا- چهارمین میز خدمت مسئولان ملکان طی سال جاری در روستای «جغالو» از توابع بخش لیلان این شهرستان برپا، و مسائل و مشکلات اهالی این روستا بررسی شد.

صاحب‌خبر -

فرماندار ملکان روز سه‌شنبه در جمع اهالی و ریش‌سفیدان این روستا اظهار داشت: تکمیل طرح هادی، نوسازی مدرسه و رفع مشکلات اهالی در زمینه امکانات زیربنایی این روستا مورد توجه مسئولان قرار دارد.

«نقی محمدی» از تخصیص یک میلیارد ریال جهت تکمیل جدول‌کشی طرح هادی «جغالو» خبر داد و اضافه کرد: تاکنون پنج میلیارد ریال جهت اجرای طرح هادی این روستا صرف شده و هزینه زیرسازی و آسفالت این طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.   

به گفته وی مدرسه روستای «جغالو» نیز به علت فرسوده بودن و قدمت زیاد، با استفاده از ظرفیت خیران و سازمان توسعه و نوسازی مدارس استان بازسازی می‌شود.

میز خدمت مسئولان ملکان در روستای «جغالو» از توابع بخش لیلان برپا شد

وی همچنین از رفع برخی مشکلات روستا از جمله آب، برق و مخابرات خبر داد و با اشاره به محدودیت‌های منابع دولتی به خاطر تحریم‌های ظالمانه، تصریح کرد: مسئولان با وجود این محدودیت‌ها در تلاش هستند تا در حد توان و با حضور میدانی نسبت به رفع کمبودها اقدام کنند.

فرماندار ملکان با بیان اینکه در حال حاضر همه روستاهای این شهرستان از امکانات برق و گاز بهره‌مند است، پرهیز از وعده‌های غیرقابل اجرا و همچنین برخورد صادقانه با مردم را به مسئولان و شوراها سفارش کرد و اظهار داشت: بعضی وقتها دادن وعده‌های غیرعملی باعث دلسردی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن ملکان نیز در این جلسه از ضرورت اجرای طرح تجدیدنظر در ۱۷ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به گذشت ۱۰ سال از طرح هادی در این روستاها، نقشه‌برداری اولیه توسط دهیاران انجام شده و در صورت تخصیص اعتبار نسبت به اجرای آنها اقدام خواهد شد.

ناصر یگانه افزود: برای اجرای طرح تجدیدنظر این روستاها به حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایرنا در این میز خدمت مسئولان و مردم به صورت چهره به چهره مشکلات موجود را بررسی کردند و مسئولان در این مسیر بازگشت از آسفالت ورودی شهر لیلان، اجرای گازرسانی به چند خانوار در ورودی روستای «قره‌خضر» از توابع بخش لیلان بازدید کردند.

میز خدمت مسئولان ملکان در روستای «جغالو» از توابع بخش لیلان برپا شد

نظر شما