شناسهٔ خبر: 51118791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی فولاد خوزستان:تراکتورسازی نیمه دوم بازی با هفت نفر دفاع می‌کرد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: نیمه دوم بازی برابر تراکتورسازی، حریف با هفت نفر دفاع می‌کرد و دل به ضدحملات داشت که این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه‌شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل میهمان خود تراکتورسازی، در نشست خبری بیان کرد: در نیمه نخست بازی خیلی موقعیت داشتیم که نتوانستیم بهره ببریم اما حریف غیر از یک کرنر از نیمه زمین ما رد نشد.

وی با بیان اینکه بازی در نیمه اول کاملا یک طرفه بود و حداقل باید ۲ بر صفر به سود ما تمام می شد افزود: از نیمه اول بازی کاملا رضایت دارم و تیممان خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: با برنامه ای که داشتیم توانستیم مقابل تیم تراکتورسازی موقعیت خلق کنیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم اکنون برنده بازی بودیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم تراکتورسازی در نیمه دوم کاملا دفاعی بازی کرد و بازی را از جریان انداخت به گونه ای که نیم ساعت آخر بازی شاید تنها ۱۰ دقیقه توپ در جریان بود.

وی ادامه داد: بازیکنان حریف مدام به زمین می‌افتادند و ما نسبت به این موضوع معترض بودیم. 

وی با بیان اینکه در نیمه دوم چند موقعیت داشتیم که به گل تبدیل نشد افزود: در بازی امروز برابر تراکتورسازی، در خلق موقعیت فوق‌العاده بودیم ولی نتوانستیم کار را تمام کنیم که از این پس باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

نکونام گفت: از سه بازی، گرفتن هفت امتیاز آن هم بدون گل خورده نتیجه خوبی است. ما از صابر حردانی و احمد الجبوری به دلیل سرماخوردگی نتوانستیم در بازی امروز استفاده کنیم و به اجبار از یک بازیکن در پست غیرتخصصی استفاده شد.

وی درباره پاتوسی بازیکن فولاد خوزستان که پنج هفته است برای این تیم بازی نکرده بیان کرد: وی شرایط فیزیکی خوبی دربازی نداشت. اگر وی خود را به وزن ایده آل نرساند جریمه سنگینی برای او در نظر می گیریم لذا باید زودتر به شرایط پارسال خود برگردد تا به تیم کمک کند.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: مهران موسوی و ایوب والی را نیز در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. 

وی افزود: قضاوت داور بازی خیلی خوب بود و در روند بازی تاثیرگذار نبود اما برایم جای سوال است که چرا داور چهارم بازی همیشه در اهواز است و در تمام مسابقات ما حضور دارد؟

نکونام ادامه داد: در ۲ بازی اخیر خانگی خود از سوی همین داور ۲ بار کارت زرد دریافت کردم در حالی که در طول عمر مربیگری خود تاکنون اینگونه کارت نگرفته‌ام لذا انتظار داریم این داور را برای بازی‌های بعدی ما نگذارند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما