شناسهٔ خبر: 51118692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادن هازارد و شایعه ای که تکذیب شد (عکس)

نام ادن هازارد در لیست رئال مادرید برای دیدار فردا شب برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر انتقادات از ادن هازارد به اوج خود رسیده است. این ستاره بلژیکی بعد از انتقال به رئال مادرید هرگز نتوانسته مبلغ بالایی که این باشگاه برای جذب او پرداخته را توجیه کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ شرایطی که باعث شده شایعات درباره جدایی این بازیکن از لوس بلانکوس هر روز جدی تر از قبل شود. 

 

 

 

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی نیز دیگر اعتماد چندانی به هازارد ندارد. آنچلوتی اخیراً گفته بود مشکل هازارد این است که مربی تیم بازیکنان دیگر را به او ترجیح می‌دهد. با این حال کارلتو ابراز امیدواری کرده بود که این بازیکن فرم مطلوب خود را به دست بیاورد اما شرایط هر روز برای هازارد ناامیدکننده تر می‌شود. 

 

بعد از وقفه بازی‌های ملی انتظار می‌رفت که هازارد بیشتر در ترکیب رئال مادرید به میدان برود اما کارلتو پیش از دیدار تیمش برابر گرانادا اعلام کرد که او به دلیل مشکل معده قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. ستاره بلژیکی دیدار برابر شریف در لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن سویا در لالیگا را هم از دست داد تا کابوس او همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

اما طی ساعات اخیر برخی منابع اسپانیایی مدعی شدند که ادن هازارد دوباره دچار مشکل عضلانی شده و در دیدار برابر بیلبائو قادر به همراهی رئال‌مادرید نخواهد بود. با این حال لیست کهکشانی ها برای این مسابقه منتشر شده و نام هازارد نیز در آن مشاهده می‌شود تا به نوعی مشخص شود که خبر مصدومیت او درست نبوده است.

نظر شما