شناسهٔ خبر: 51118628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دولت روحانی به ورزشکاران بسیار ظلم کرد / خیانت شهرداری تبریز!

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در تلاشیم ورزش شهر را احیا کنیم، گفت: باید تعمیر سالن‌های ورزشی شهرداری برای استفاده جوانان در محلات را در دستور کار قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در هفتمین جلسه‌ کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد:  زحمات عزیزانی که سالیان سال در وادی ورزش شهرداری کوشیده‌اند، بعضا با کم توجهی روبه رو شده و اکنون به درد تبدیل شده است.

وی افزود: ورزش موضوعی است که سازمان و نهاد نمی‌شناسد و همه باید در این وادی فعالیت مستمر داشته باشند، همانطور که مقام معظم رهبری نیز به ورزش فرزندان تاکید کرده‌اند، باید همه دست در دست هم داده تا در محلات ورزش را زنده کنیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه استعدادیابی اکنون جایگاه خود را دست داده، ادامه داد: ما در این راستا همت کردیم تا سازمان ورزش را تفکیک کرده و مجددا ورزش را احیا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خیانت شهرداری اکنون در این است که دکترای تربیت بدنی دفترداران مدیران شده و تمام دغدغه‌شان حل موضوعات شخصی مدیران است که باید جلوی این معضلات گرفته شود.

برگی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با احیا ورزش، خواسته جوانان و فعالان این حوزه را مهیا سازیم.

دولت روحانی به ورزشکاران بسیار ظلم کرد

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز  در هفتمین جلسه‌ کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: متاسفانه موضوع ادغام سازمان ورزش به این منجر شد که نیروهای این سازمان به بخش‌های دیگر فرستاده شوند و سالن‌های ورزشی اکنون نیروی فعال ندارد.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز ۲ استخر دارد که از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و نیروهای نجات غریقشان به سازمان‌های دیگر رفتند، بعد از اینکه استخرها بازگشایی شوند مجبور خواهیم شد، نفر اضافه کنیم در حالیکه نفرات تخصصی‌مان در سایر ارگان‌ها مشغول به فعالیت‌اند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود بیان کرد: چون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یک ارگان گسترده‌ای است  پس باید مسوولان ذی‌ربط بیشتر به امور رسیدگی کنند.

وی در ادامه در خصوص عدم نگهداری چمن‌های مصنوعی توضیح داد: هیچ کدام از چمن‌های مصنوعی ما به شکل احسن نگهداری نشده‌اند، شاید سوءمدیریت‌ها منجر به این موضوع شده که باید از این پس نسبت به رفع حل مشکل اقداماتی صورت گیرد.

هادی در ادامه سخنان خود اذعان داشت:  ورزشکاری که تمام عمر خود را صرف کسب مقام کرده در دولت قبلی مورد کم توجه قرار گرفته بود، می‌توان گفت که به ورزشکاران در دولت دوازدهم بسیار ظلم شد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به عنوان خادم مردم در تلاشیم ورزش شهر را احیا کنیم، خاطرنشان کرد: باید تعمیر سالن‌های ورزشی شهرداری برای استفاده جوانان در محلات را در دستور کار قرار دهیم چراکه ما می‌خواهیم به جوانان شهر خدمت کنیم.

وی ادامه داد: طی تماسی با یکی از دوستان مسوول در پایتخت و طبق گفته‌هایشان آنها توانسته‌اند با احیای ورزش برخی معضلات اجتماعی را کنترل کنند.

هادی در پایان سخنان خود یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا گام‌های مثبتی در ششمین دوره شورا برای ورزش شهر برداریم.

نیروهای سازمان ورزش کجا هستند؟

حکیمه غفوری، دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه بیان کرد: سوالی برای من در این راستا به وجود آمده که از مسوولان ذی‌ربط خواهان پاسخ‌ هستم با اینکه سازمان ورزش منحل شده آیا نیروهایش هم منحل شده است؟ زیر مجموعه سازمان ورزش اکنون در کجا مشغول فعالیت هستند؟

دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ابراز کرد: اگر این سالن‌ها نیرو نداشتند باید درخواست نیرو می‌کردند.

وی ادامه داد: سازمان ۲ سال پیش منحل شده و اکنون باید پاسخ داده شود که نیروها کجا مشغول فعالیت هستند.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تا زمانی که ما منتظر تفکیک سازمان باشیم زمان را از دست خواهیم داد، بهتر است از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی درخواست کنیم تا آن همگام برای رفع مشکلات ورزشی همت مضاعف انجام دهند.

ایجاد فضای ورزشی در مجتمع‌های مسکونی

فریدون بابایی‌اقدم، نایب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه عنوان کرد: بهتر است با شهردار صحبت کنیم و معضلات و مشکلات حوزه ورزشی را برای ایشان  بازگو کنیم تا به شهرداران‌ خود ابلاغ کنند که در خصوص پیگیری مسائل ورزشی نیز ورود کنند.

وی در ادامه ابراز کرد: ورزش در سطح محلات نقش بسزایی در پویایی و تحرک شهروندان دارد، به نظرم بهتر است برای مناطق مدیر ورزشی در نظر بگیریم تا مسوولیت‌شان صرفا برای رفع تکلیف نباشد، اگر این اتفاق بیفتد ما به سمت موفقیت گام بر خواهیم داشت.

بابایی‌اقدم در ادامه در رابطه با ایجاد فضای ورزشی در مجتمع‌های مسکونی متذکر شد: در خصوص مجتمع‌ها هم در دوره پنجم طرحی نوشته بودم که رد شد، خواهشمندم  این دستور را مجددا به کمیسیون بازگردانید تا اقداماتی در این راستا انجام دهیم و از فضاهای خالی در مجتمع ها برای فضای ورزشی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

نظر شما