شناسهٔ خبر: 51118343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تراکتورسازی: فولاد تیم منسجم و باتاکتیکی است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فولاد تیم منسجم، خوب و باتاکتیکی است که بازی برابر آنها دشوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا زونیمیر سولدو سه‌شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز بیان کرد: به اهواز آمدیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و در این امر موفقیت نسبی داشتیم.

وی با بیان اینکه فولاد در تمام خطوط بازیکنان خوبی در اختیار دارد افزود: آنالیز خوبی از تیم فولاد داشتیم و برای این بازی برنامه خاصی لحاظ کردیم و باید از همه بچه‌های تیمم برای به نمایش گذاشتن این بازی خوب تشکر کنم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: تیم ما تا حدودی در وسط زمین مشکل دارد و به دنبال رفع آن هستیم.  

وی گفت: به تازگی وارد تیم تراکتورسازی شده‌ام اما به مرور زمان این مشکل را برطرف خواهیم کرد زیرا برایم مهم است.

وی افزود: تیم ما در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت اما تلاش می کنیم به خط دفاعی خود استحکام ببخشیم  و در ادامه سایر خطوط تیم را هم ترمیم کنیم.

سولدو گفت: باید قبول کنیم که تیم تراکتورسازی نسبت به شروع فصل خیلی بهتر بازی می‌کند و امیدوارم این روند رو به رشد را ادامه دهیم تا بتوانیم در تمام جهات پیشرفت کنیم اگرچه زمان کمی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: خوشحالم در طول مدتی که با این تیم کار می‌کنم، توانستیم تمرکز خوبی ایجاد کنیم؛ همچنین بازیکنانم توانستند تمام نکاتی که در تمرین به آنها گفته می شود در زمین پیاده کنند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما