شناسهٔ خبر: 51118231 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رئیس پلیس آبادان خبر داد؛

پایان کار دزدان مسلح در آبادان / سوژه های آنها افراد کم سن و سال بودند ! + فیلم

حوادث رکنا: اعضای 2باند مسلحانه سرقت موبایل در آبادان متلاشی شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موبایل در مناطق مختلف آبادان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار  این فرماندهی  قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به کنترل سرقت‌ها و شناسایی و دستگیری دو باند سرقت که اعضای آن 7نفربودند شدند

ودر 2عملیات جداگانه ومنسجم متهمین دستگیر وبه مقر پلیس دلالت داده شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از متهمین 2سلاح کلت کمری جنگی که درسرقتها از آن بکارگیری کرده بودند 3عدد سلاح سرد قمه وخنجر وهمچنین 11عدد گوشی سرقتی بهمراه یک موتور سیکلت سرقتی کشف و ضبط گردید.

متهمین که چاره‌ای جز بیان حقیقت در مقابل خودشان نمی‌دید، در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون  به بیش از11 فقره سرقت مسلحانه  موبایل  اقرار کردند.

رئیس پلیس آبادان با بیان این که تاکنون 11نفر شاکی این سارقان را شناسایی کرده اند، از دیگر مالباختگان خواست برای پیگیری پرونده گوشی تلفن همراه سرقتی خود به پلیس آگاهی آبادان مراجعه کنند.

متهمین که اغلب آنها نوجوان هستند پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زلقی در پایان ضمن هشدار به افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی شهرستان را دارند گفت:امنیت شهروندان خط قرمز مامیباشد وهرکس که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد برابر قانون با آنها برخوردخواهد شد.

 علی رنجکش

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • جزئیات قتل عام یک خانواده یزدی + اعتراف قاتل و عکس مقتول ها

    جزئیات قتل عام یک خانواده یزدی + اعتراف قاتل و عکس مقتول ها

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما