شناسهٔ خبر: 51118198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

میثاقیان:

صددرصد تیم پدیده در لیگ برتر فوتبال می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره تساوی برابر تیم فجرشهید سپاسی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

خبر عکس نداردبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال پدیده  درباره اینکه بازی‌های سخت این تیم در ادامه راه باقی مانده است، گفت: تیم پدیده صد در صد در لیگ برتر می‌ماند. من ۲۵ روز است که اینجا هستم. این تیم مرتب در اعتصاب بوده و من آمده‌ام تیم را جمع کردم. همین جمع کردن تیم شاهکار است. این هنر مربیگری است و تیم ما هر روز هم بهتر می‌شود.  

میثاقیان درباره تساوی تیمش برابر تیم فجر سپاسی شیراز گفت: زمان می‌برد که تیم ما بهتر شود. در ۲ بازی کنار تیم نبودم و این بازی دومی است که روی نیمکت نشستم. در واقع تیم ما شرایط آرمانی را از نظر بدنی و روحی نداشت، اما امروز کمی نسبت به قبل بهتر شدیم. همچنین  موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما شانس نیاوردیم. امیدوارم که در آینده بهتر شویم.

او درباره اینکه تیمش تا چه زمانی بهتر می‌شود، گفت: ان شاالله طول می‌کشد! در هفته‌های هشتم و نهم تیم شرایط خوبی خواهد داشت و در هفته‌های یازدهم و دوازدهم در جدول در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد.

بازیکنان ما استرس و فشار زیادی را تحمل می‌کنند 

سرمربی تیم فوتبال پدیده  درباره گل نزدن بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما استرس دارند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. امروز موقعیت زیادی داشتیم، اما گل نشد. تیم خوبی داریم و دم بچه‌های تیم گرم که سرشان را جلوی توپ گذاشتند.

میثاقیان درباره اینکه کسی به کادر فنی تیم پدیده اضافه می‌شود یا خیر! گفت: من باید در این باره تصمیم بگیرم و این مسائل به خودم ارتباط دارد. اگر احساس نیاز کنم مشکلی نخواهم داشت و یک کمک می‌آورم.

دوست داریم در مشهد تمرین کنیم 

او درباره اینکه پدیده در تهران تمرین می‌کند، گفت: تیم شخصی و متعلق به حمیداوی است، او یک روز می‌گوید در تهران تمرین کنید و فردا می‌گوید برگردید. ما هم می‌گوییم چشم. من مربی حرفه‌ای هستم، هر جا بودم باعث موفقیت مجموعه شده‌ام. دوست داریم در مشهد تمرین کنیم و مطمئنا به زودی به اینجا بر می‌گردیم.

مورینیو هم قول نمی‌دهد 

میثاقیان درباره اینکه  قولی به مردم مشهد می‌دهد یا خیر! گفت:مورینیو هم قول نمی‌دهد، اما من گفتم سیاه جامگان می‌ماند، پدیده را هم بالا آوردم. مردم به ما علاقه‌مند هستند و به کمک امام رضا موفق می‌شویم. من همیشه در بیرون از مشهد مربیگری کرده‌ام و  علاقه دارم تیم شهرم موفق شود. اکنون ورزشگاه‌ها خالی است، اما با حضور مردم شرایط بهتر می‌شود. ما می‌خواهیم زود به تهران برویم و باید برای بازی با نساجی آماده شویم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما