شناسهٔ خبر: 51117868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار سنقروکلیایی:

فعالیت‌های فرهنگی باید متناسب با نیازهای روز تدوین شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای جامعه فرهنگ‌سازی است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی امروز باید متناسب با نیازهای روز تدوین و اجرا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان و مسوولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود در این برهه زمانی موضوعات فرهنگی دانش محور و فناوری پایه شده و دشمن تمام توان و تلاش خود را در این راه به کار گرفته است.  

فرماندار سنقروکلیایی افزود: باید در حوزه جذب جوانان و فعالیت های فرهنگی برنامه ها متناسب با زمان و نسل کنونی طراحی و اجرا شود.  

وی تاکید کرد: تمامی امکانات دستگاه های اداری شهرستان سنقروکلیایی باید در این حوزه به کار گرفته شود.  

حجت الاسلام والمسلمین «اله رضا اکبری» امام جمعه سنقروکلیایی نیز در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و اسلام محور تمام فعالیت ها بود.  

وی افزود: مسایل کانون های فرهنگی باید در اولویت قرار بگیرد و حمایت از این فعالیت ها بیش از پیش تقویت و ارتقا یابد.  

امام جمعه سنقروکلیایی بیان کرد: انتظار می‌رود تمامی رشته های فرهنگی و هنری موردنیاز در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد تعریف و از ظرفیت این مجموعه ها برای اجرای برنامه ها استفاده شود.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

نظر شما