شناسهٔ خبر: 51117715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه‌های دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی

اهواز - ایرنا - دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا تیم فولاد که در ۶ بازی گذشته خود ۲ شکست، سه برد و یک تساوی کسب کرده بود در این هفته مقابل تراکتورسازی به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی و سومین برد خانگی خود بود.

در سوی دیگر تیم تراکتورسازی که از ۶ بازی گذشته خود ۲ برد، یک تساوی و سه شکست متحمل شده بود، آمده بود تا از اهواز با دست پر برگردد، اگرچه تیم فولاد در گذشته با جواد نکونام به هیچ تیمی در اهواز نباخته بود.

۲ تیم تاکنون با سرمربیان جدید خود هیچ باختی را در لیگ برتر امسال نداشته‌اند.

پیش از آغاز بازی از یک هوادار معلول فولاد که با وجود وضعیت جسمانی نامناسب خود، همواره از این تیم حمایت کرده با اهدای پیراهن فولاد به وی، تقدیر شد.

حمید بوحمدان که با ترک تیم تراکتورسازی  راهی فولاد شد، امروز مقابل هم تیمی های سابقش به میدان رفت.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت مناسبی برخوردار بود و این موضوع رضایت کادر فنی هر ۲ تیم را به همراه داشت؛ همچنین به زیبایی مسابقه کمک دوچندانی کرد.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود اگرچه حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر افراد متفرقه در جایگاه ویژه و خبرنگاران حضور داشتند.

سامان نریمان جهان که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته است از ابتدای بازی روی نیمکت تیمش نشسته بود؛همچنین محمد عباس‌زاده که هفته گذشته گل سه امتیازی تراکتورسازی را مقابل پدیده به ثمر رساند برابر فولاد در فهرست نفرات ذخیره تیمش بود.

محمدرضا اخباری پس از دفع موقعیت تک به تک با ساسان انصاری، برای لحظاتی دچار مصدومیت شد که پس از مداوا به بازی برگشت.

پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود.

تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد؛ همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کردند.

ایوب والی کاپیتان فولادی ها که در چند هفته قبل برای فولادی ها به میدان رفته بود در این دیدار به دلیل مصدومیت حضور نداشت و بازوبند کاپیتانی این تیم به بازوی پریرا بود. 

برخی هواداران فولاد همچون بازی های قبل در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند.

جواد نکونام و سولدو سرمربیان ۲ تیم چند بار به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر او روبه رو شدند.

قضاوت این دیدار برعهده یاسر همرنگ بود که رحیم حاجیلو و احد سلطانی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار محمد آبشک و وحید حیدریه بازیکنان فولاد و سامان نریمان جهان، بهزاد سلامی، عبداله ناصری و علی فتحی بازیکنان تراکتورسازی از داور کارت زرد دریافت کردند. 

در اواخر بازی کادر فنی فولاد خوزستان روی یک صحنه به تصمیم داور بازی معترض شدند به گونه ای که داور چهارم به آنها تذکر داد اما اعتراض آنها ادامه داشت تا اینکه داور به نکونام و کعبی کارت زرد نشان داد.

بازیکنان تراکتورسازی در دقایق وقت اضافه بارها خود را به روی زمین انداختند که این امر مورد اعتراض فولادی ها واقع شد.

سیدمحمد علوی سرپرست فولاد در دقایق پایانی بازی، بازیکنان و کادر فنی این تیم را به آرامش دعوت کرد.

اخباری دروازه بان تراکتورسازی پس از برخورد با کولی بالی مدافع فولاد در دقایق پایانی از ناحیه پای راست مصدوم، و تعویض شد.

برخی از بازیکنان و کادر فنی فولاد پس از پایان بازی به سمت داور رفتند. فولادی ها دومین تساوی خود را در این فصل تاکنون کسب کردند.

تیم فولاد خوزستان با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

نظر شما