شناسهٔ خبر: 51117513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه بازی فولاد و تراکتور| آسیب دیدگی شدید اخباری/ اعتراض طرفداران به مدافع خوزستانی

کاپیتان و دروازه‌بان تیم تراکتور در جریان بازی با فولاد دچار آسیب دیدگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد قاسمی‌نژاد پس از مصدومیت در نیمه دوم دیدار با تراکتور در دقیقه 64 جای خود را به محمد نجاریان داد.

* سعید واسعی، هافبک تراکتور هم در دقیقه 79 آسیب دید تا محمد قادری جانشین وی شود.

* در دقیقه 81 برخورد موسی کولیبالی با محمدرضا اخباری سبب آسیب دیدگی شدید دروازه‌بان تیم تبریزی شد و در نهایت پس از چند دقیقه مداوا کاپیتان تراکتور با برانکارد از زمین بیرون آمد و  ناصر سالاری جای وی به بازی آمد.

* در اواخر نیمه دوم این مسابقه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که این موضوع برای دقایقی بازی را به وقفه انداخت. در نهایت همرنگ با کارت زرد عبدالله ناصری و وحید حیدریه را جریمه کرد.

* در لحظات پایانی این دیدار حاملان برانکارد دو بار برای بیرون بردن ابوالفضل رزاق‌پور و سامان نریمان جهان وارد زمین شدند اماو پس از بیرون رفتن سامان نریمان جهان با برانکارد، جواد نکونام و حسین کعبی که اعتقاد به اتلاف وقت تراکتوری‌ها داشتند به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفتند.

* پس از پایان این مسابقه تعدادی از اعضای کانون هواداران فولاد که روی سکوها نشسته بودند علیه عبدالله ناصری داد و بیداد راه انداختند اما مدافع خوزستانی فولاد فقط برای آنها دست تکان داد. ظاهرا بعد از این ماجرا طرفین با هم صحبت کردند و ماجرا ختم به خیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما