شناسهٔ خبر: 51117445 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فولاد خوزستان ۰ - ۰ تراکتور سازی تبریز؛

شب فرصت سوزی شاگردان نکو و دشت یک امتیازی تراکتور

محمد بن رشیدی

تیم فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امروز میزبان تیم تراکتور سازی تبریز بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیست  یکم باشگاه های کشور عصر امروز سه شنبه(نهم آذر ماه 1400) میزبان تیم تراکتور سازی بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان که از 6 دیدار قبلی(سه برد و یک تساوی و دو باخت) با 10 امتیاز در جایگاه هشتم جای گرفته بود برای حضور در بالای جدول به دنیال کسب سه امتیاز خانگی دیگر بد.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی فولاد آغاز و این روند تا پایان 45 دقیقه دنبال شد. در این وقت شاگردان نکونام چند مرتبه تسط شیمبا تا رسیدن به گل پیش رفتند اما در نهایت هیچ توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد.

نیمه دوم این دیدار نیز دو تیم بارها سعی بر ایجاد موقعیت کردند که البته سهم فولاد از این موقعیت ها بیشتر بود، اما هر مرتبه بی نتیجه ماند تا در پایان هر دو تیم بدون گل امتیاز ها را بین خود تقسیم کردند و فولاد خوزستان در شبی که می توانست به گل برسد با فرصت سوزی سه امتیاز خانگی را با حریف تبریزی تقسیم کرد.

جواد نکونام در این دیدار، احسان مرادیان، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری(84 مهدی لیموچی)، محمدرضا عباسی(55 آیاندا پاتوسی)، محمد قاسمی نژاد(65 مجتبی نجاریان) و لوسیانو پریرا(84 ساسان حسینی) را برای رویارویی با تیم تراکتور سازی به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین زونیمر سولدو ترکیب محمدرضا اخباری(83 ناصر سالاری)، ابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، عبدالله ناصری، علی فتحی، بهزاد سلامی، آرش قادری، رضا دهقانی(70 سامان نریمان جهان) و سعید واسعی(80 محمد قادری) را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

یاسر همرنگ با کمک های رحیم حاجیلو، احد سلطانی و ایمان کهیش قضاوت این دیدار و حسین خانبان نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

محمد آبشک(57) و وحید حیدریه(90) از فولاد خوزستان و علی فتحی(73)، سامان نریمان جهان(85)، عبدالله ناصری(90) وبهزاد سلامی(94) از تراکتور سازی تبریز با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین حسین کعبی مربی فولاد نیز در دقیقه 95 از داور کارت زرد دریافت کرد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 11 امتیاز موقتا در رده هشتم و تیم تراکتور سازی تبریز با هشت امتیاز در رده 10 لیگ برتر بیستم جای دارند./انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • امیدوارم فردا به نتیجه دلخواه برسیم/بازیکن تاثیرگذار در فوتبال کشورمان کم است
  • تساوی فولاد در خانه/دشت یک امتیازی تراکتوری ها در اهواز

نظر شما