شناسهٔ خبر: 51117366 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

انواع محصولات فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف را بشناسید

صاحب‌خبر -

امروزه اکثر افراد برای خرید انواع محصولات و برای صرفه جویی در وقت خرید اینترنتی را انتخاب می کنند. وجود فروشگاه های اینترنتی روشی راحت برای خرید می باشد. فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف انواع محصولات را با قیمت مناسب دارا می باشد. آشنایی با تمام محصولات این فروشگاه و تخفیفات موجود در آن کار را برای مردم راحت تر کرده است. در این مقاله به معرفی انواع محصولات فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف می پردازیم.

کمترین فروشگاه اینترنتی وجود دارد که تمامی کالا های اساسی و مورد نیاز را داشته باشد. صرفا وجود انواع محصولات در یک فروشگاه مد نظر نیست، کیفیت محصولات موجود از اهمیت بیشتری برخوردار است. در فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف لیست کاملی از مواد مورد نیاز و تنقلات جهت سرگرمی وجود دارند که نیاز هر خانواده ای را برطرف می کنند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این فروشگاه اینترنتی به توضیح و معرفی محصولات فروشگاه رئوف می پردازیم.

در فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف انواع آجیل ها و مغز های تازه و با کیفیت موجود می باشند. در این فروشگاه انواع مختلف آجیل ها مانند آجیل های شور یا خام، خلال مغز ها و غیره موجود می باشند و امکان خرید اینترنتی آجیل برای شما میسر است. در ادامه به معرفی انواع آجیل موجود در این فروشگاه می پردازیم.

انواع بادام یعنی بادام درختی، بادام هندی و بادام زمینی در فروشگاه رئوف وجود دارند. بادام درختی خام و شور ایرانی و همچنین خلال بادام درختی، بادام هندی زعفرانی و بادام هندی خام و دو آتیشه، بادام زمینی با پوست و بدون پوست، بادام سنگی و غیره از جمله انواع بادام در این فروشگاه می باشند که هرکدام با حجم های مختلف و قیمت های متنوع در دسترس می باشند.

بادام و گردو و فندق

هر دو نوع گردو یعنی مغز گردو و گردوی با پوست با کیفیت بسیار در فروشگاه رئوف موجود می باشند.

دسته بندی پسته براساس خام و شور بودن آن و نیز مغز پسته و پسته ی با پوست می باشد. در فروشگاه اینترنتی رئوف انواع پسته ی اعلاء خام و شور، پسته ی اکبری خام و شور، پسته ی کله قوچی خام و شور، پسته ی احمد آقایی خام و شور، پسته ی فندقی خام و شور و نیز خلال پسته موجود می باشد.

تقسیم بندی فندق نیز براساس شور و یا خام بودن آن است. انواع فندق یعنی مغز فندق خام و شور، مغز فندق برشته شدن بدون نمک و فندق با پوست شور در این فروشگاه و با قیمت مناسب موجود است.

کشور ایران از نظر تولید انواع تخمه در وضعیت مناسبی قرار دارد. انواع تخمه یعنی تخمه ی کدو و تخمه ی آفتاب گردان یکی از محصولات پرفروش سایت رئوف می باشند. در این فروشگاه انواع تخمه کدو گوشتی شور و تخمه کدو گوشتی بو داده بدون نمک، تخمه کدو جابونی و محبوبی با طعم گلپر وجود دارند. همچنین تخمه کدو زعفرانی و ریز شور، مغز تخمه کدو و نیز تخمه آفتابگردان شمشیری، گلپر، دور سفید موجود می باشد. مغز تخمه آفتابگردان در بسته بندی مناسب نیز در این فروشگاه موجود است.

نخودچی به هر دو صورت بوداده با نمک و بدون نمک موجود می باشد.

یکی از پرفروش ترین محصولات آجیل و خشکبار رئوف آجیل های ترکیبی آن می باشد. آجیل چهار مغز، آجیل شیرین، آجیل فلفلی، آجیل عربی، آجیل سوپر، آجیل برگه و گوجه، آجیل مشکل گشا، آجیل تبریزی، آجیل سلامت، آجیل رئوف و آجیل رژیمی از انواع آجیل های ترکیبی این فروشگاه است. در فروشگاه رئوف می توان علاوه بر خرید آجیل ظرف کادویی مورد نظر خود را نیز انتخاب کرد.

انواع خشکبار سالم و مورد نیاز شما در فروشگاه رئوف وجود دارند، که خشکبار رئوف شامل توت خشک، انجیر، خرما، کشمش و مویز، میوه خشک، کشک و قره قروت با قیمت کاملا مناسب و با حجم دلخواه موجود می باشد. میوه خشک ها در این فروشگاه به صورت مخلوط و نیز تکی به فروش می رسند. این میوه خشک ها شامل میوه خشک حبه ای و چیپسی می باشند.

 انواع میوه خشک

یکی از متنوع ترین تنقلات موجود در فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف، انواع شکلات است. انواع شکلات های کاکائویی فرمند، شکلات سنگی، شکلات های ویفری، شکلات تخم مرغی، شکلات شومیز طلایی، شکلات ملونه، شکلات کادویی مرسی، اریس فله، انواع دراژه، پشمک فله ی حاج عبدالله و غیره در این سایت یافت می شوند.

از دیگر تنقلات موجود در این فروشگاه می توان به انواع شیرینی جات شامل باقلوا های مختلف، باسلوق سنتی، نوقا گردویی، نان نازک پسته ای، برشتوک، پنج لوز، کلمپه، قطاب، حلوای هویج، شیرینی گردویی، نان برنجی و دیگر شیرینی ها خوش طعم که سوغات شهرهای معروف نیز شامل آنها می باشند، اشاره کرد. گز، سوهان، انواع لواشک ها (لواشک پذیرایی و لواشک ورقه ای با طعم میوه های مختلف)، انواع نقل ها، نبات ها و آبنبات ها در دسته ی تنقلات فروشگاه رئوف می باشند.

کالا های اساسی و خوار و بار از جمله موارد مورد نیاز در هر خانه ای می باشند که آشپزی بدون آنها هیچ معنایی نخواهد داشت. این مواد خوراکی که در سایت رئوف نیز موجود هستند عبارتند از:

حبوبات ارگانیک رئوف شامل لوبیا چیتی و لوبیا قرمز، لپه، عدس و نخود که همگی ارگانیک و طبیعی می باشند.

روغن کرمانشاهی در ابعاد بزرگ و کوچک، روغن حیوانی بزرگ و کوچک، روغن زیتون ارگانیک، روغن کنجد، گلاب قمصر در ابعاد نیم و یک لیتری.

در فروشگاه اینترنتی رئوف انواع زعفران در گرم و مثقال های مختلف موجود است. نمونه هایی از آن زعفران های کادویی سحرخیز است که دارای حجم های نیم مثقال تا سه گرم می باشد. در این فروشگاه همچنین اسپری زعفران بهرامن برای استفاده ی راحت تر موجود می باشد.

ادویه جات و چاشنی ها مواد مورد نیاز می باشند. در فروشگاه رئوف انواع ادویه و چاشنی شامل زردچوبه، زیره سیاه، هل، شوید خشک، نعناع خشک، سبزی قورمه، دارچین، ادویه پلویی، تخم شربتی، ادویه ی کاری، رب گوجه، رب و سس انار، لیمو عمانی و لیمو ترش و تمامی ادویه ها و چاشنی های مورد نیاز موجود می باشند.

در این سایت همچنین انواع قهوه، چای و دمنوش موجود می باشد. دمنوش زنجبیل، دمنوش بابونه، دمنوش چای سبز و سفید، دمنوش به و عناب، دمنوش زعفرانی، قهوه ترک، قهوه لاوازا اسپرسو و انواع چای موجود می باشد.

چای و دمنوش

زمانی را تصور کنید که در خانه نشسته اید و هوس خوردن یکی از سوغاتی های شهر خاصی را کرده اید. به راحتی و با کمترین زمان می توانید سوغات مورد علاقه خود را سفارش دهید. در فروشگاه اینترنتی رئوف انواع سوغات ها موجود می باشد.

انواع سوهان شامل سوهان لقمه ای، سوهان حبه لقمه، سوهان تخته ای در ابعاد بزرگ و کوچک، ترافل سوهان، سوهان گزی، سوهان حلوایی، سوهان پذیرایی، دسر سوهان و نبات مایع زعفرانی.

قاووت خشخاشی و قاووت چهل گیاه، معجون پسته بزرگ و کوچک و کلمپه، کلمپه برنجی کرمان و قطاب رژیمی.

نان برنجی سفید و زعفرانی، نان خرمایی و کاک.

نقل گشنیزی، نقل گردویی زعفرانی، نقل بیدمشک، نقل گردویی گل محمدی، حلوا هویج و حلوا گردویی بوستانی.

قطاب و پشمک حاج خلیفه، حلوای ارده، کیک یزدی، باقلوا، پنج لوز و دیگر سوغات های شهر یزد.

شیرینی زنجبیلی، اریس افتخاری، نوقا، شیرینی هل و پنیر لیقوان.

گلاب قمصر، باقلوای کاشان، قند گیاهی حبه ای.

سوغات اصفهان از جمله انواع گز، گز انگبینی، گز بادام، گز پسته و گز دو فوق با وجود 42 درصد پسته.

گز بادام

انواع زعفران سحر خیز با حجم های مختلف، زرشک پفکی و چای سیاه زعفرانی، نبات نی دار، دمنوش زعفران.

در فروشگاه رئوف همچنین قسمتی تحت عنوان محصولات ویژه وجود دارد که محصولاتی که شامل تخفیفات بی نظیر شده اند در آنجا قرار می گیرند.

خرید اینترنتی آجیل زمانی برای مردم غیر قابل تصور بود، زیرا آنها معتقد بودند تازگی آجیل را صرفا با مشاهده و بو کردن آجیل متوجه خواهند شد. در صورتی که فروشگاه اینترنتی قابل اعتمادی وجود داشته باشد که آجیل ها و خشکباری با کیفیت بالا و بسیار تازه داشته باشد خرید اینترنتی در اولویت قرار می گیرد.

فروشگاه رئوف با امکان خرید اینترنتی و ارائه تخفیفاتی برای مشتریان باعث صرفه جویی در هزینه و زمان آنها شده است. از طرفی تنوع بالای محصولات در این فروشگاه و نیز وجود تنقلات، سوغات ها و شیرینی جات متنوع در آن نیاز هر فردی برای تهیه مواد مورد نیاز جهت مهمانی ها را تامین کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت زمان در زندگی روزمره، خرید اینترنتی به راهی آسان برای مردم تبدیل شده است. امروزه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رئوف هر ماده خوراکی که مورد نیاز باشد را می توان تهیه کرد. استفاده از بسته بندی شیک، برند های معتبر و نیز جعبه های کادویی در این فروشگاه کار را برای تمامی افراد راحت کرده و مردم با اطمینان به خرید اینترنتی می پردازند.

 

 

نظر شما