شناسهٔ خبر: 51117309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز: رفع مشکلات حوزه اجتماعی کار جهادی را می طلبد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: مشکلات و کاستی های ل حوزه اجتماعی نیازمند کار جهادی است چرا که چنین مسایل مهمی را نمی توان معطل اعتبار و بروکراسی های اداری گذاشت.

صاحب‌خبر -

مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در نخستین نشست قرارگاه اجتماعی البرز افزود: فعالان اجتماعی در میدان هستند و باید از ظرفیت آنان، معتمدان محلی و افراد صاحب نفوذ در محلات در مسیر حل معضلات اجتماعی بهره برداری کنیم.
وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و موضوعات زیر شاخه آن از مهمترین رئوس کاری خود در استان قرار داده ام.
استاندار البرز بیان داشت: اگر موضوعات اجتماعی به درستی حل و فصل شوند به طور قطع مسایل فرهنگی نیز در مسیر صحیح خود قرار می گیرند.
عبداللهی گفت: بر این باور هستم که اگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود، بخش بزرگی از موانع اجتماعی پیشگیری و رفع می شوند.
وی افزود:  مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی بسیار دغدغه مند هستند و از مسوولان مربوطه نیز گله مند بوده اند از این رو مسوولان را موظف به کار ویژه در این خصوص کرده اند.
استاندار البرز اضافه کرد: باید به واقع آستین ها را بالا بزنیم و با تلاش بی وقفه، جلب همراهی، مشارکت مردم و سمن ها برای تحقق کار ویژه مد نظر مقام معظم رهبری اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: بایدضمن  سیاستگذاری برای اجرای برنامه از مردم مشارکت طلبید.
استاندار البرز با اشاره به اینکه باید قرارگاه های متناظر نیز در شهرستان ها تشکیل شوند، اظهار داشت: چند موضوع محوری معتادان، تکدی گران و مباحث مربوط به زنان را در ابتدای امر در دستور کار قرار می دهیم.
وی افزود: باید فضای شور و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم چراکه از این طریق بسیاری از مشکلات حل می شود.
عبداللهی گفت: البرز باید در تمام ابعاد الگو و پیشرو باشد و ضرورت دارد که نتیجه این جلسات قرارگاهی در کمترین زمان ممکن برای مردم ملموس باشد.

نظر شما