شناسهٔ خبر: 51117296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تارتار: به ۱۰۰ سال پیش برگشتیم/ گروکشی برای فوتبال ما زشت است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: گروکشی برای ما زشت است و به هواداران و آبروی کشورمان احترام گذاشته نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی زیبایی را از جانب هر دو تیم ندیدیم. بازی بسیار فیزیکی بود و فکر می‌کنم مساوی هم عادلانه بود، چون هر دو تیم موقعیت‌های کمی داشتند. نیمه دوم سعی کردیم از فضای پشت دفاع‌های کنار آلومینیوم استفاده کنیم و یکی دو موقعیت نصیب‌مان شد، اما در تصمیمات آخر خوب عمل نکردیم. تیم آلومینیوم هم در اواخر بازی احساسی کار کرد و روی به بازی مستقیم آورد.

*در این تاکتیک خوب عمل کردیم و توپ‌های سوم را از حریف عمل کردیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. یکی دو بار کمک داور در اعلام آفساید اشتباه کرد و یکی از آن‌ها موقعیت بسیار خوبی برای ما بود که کمک داور پرچم زد. از او گله مندم، اما آقای مهدوی داور بازی عملکرد خوبی داشت و به او خسته نباشید می‌گویم.

*آَلومینیوم در وسط زمین و کناره‌ها ابزار مناسبی دارد، اما موقعیت چندانی نتوانستند ایجاد کنند، چون دروازه‌بان ما امروز سیو خاصی نداشت. بچه‌های ما در خط دفاع خوب بودند و اجازه ندادند حریف ضربه بزند. به هر حال آلومینیوم شرایط خوبی دارد و امیدوارم موفق باشند.

*اگر VAR بیاید، مربیان دیگر در کنار زمین ادعایی ندارند. از مسوولان عاجزانه خواهش می‌کنم یک بار برای همیشه این اعتراضات را تمام کنید. کاری به اسم‌ها نداشته باشد و هر کسی که دارد شلوغ کاری می‌کند محروم کنید. برخورد شدید باید صورت بگیرد تا دیگر اعتراضات به این گونه نباشد. بهترین راه آمد کمک داور ویدیویی است، اما اگر نمی‌آورند باید برخورد‌ها خیلی شدید باشد.

*اتفاقات پیش از دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان؟ به صد سال پیش برگشتیم. گروکشی برای ما زشت است و به هواداران و آبروی کشورمان احترام گذاشته نمی‌شود. امیدوارم به جایی برسیم که به هواداران و مردم‌مان احترام بگذاریم. این‌ها بسیار بد است.

*بودجه ما بسیار پایین است، اما نظم مالی بسیار خوبی داریم. باشگاه دارد زحمت می‌کشد، اما من قولی نمی‌دهد. البته خودم انتظار زیادی از تیمم دارم و نباید در جدول پایین بیاییم. باید صبور باشیم و کم کم شخصیت خوب گذشته را به تیم برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما