شناسهٔ خبر: 51117291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

میثاقیان: اوضاع ناامیدکننده نیست/ در هتل هستیم نه مسافرخانه!

سرمربی شهرخودرو نسبت به آینده تیمش در لیگ بیست و یکم ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -
 اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر فجرسپاسی اظهار کرد: این بازی دومی بود که من کنار تیم بودم. تیم شرایط آرمانی را در بازی‌های قبل نداشت و در این بازی هم موقعیت زیادی داشتیم، اما برای بردن شانس نیاوردیم.

وی درباره روند ناامیدکننده شهرخودرو توضیح داد: زمان می‌برد، اما تا هفته دهم و یازدهم شرایط خوبی را در جدول پیدا می‌کنیم. زمانی که من به تمرینات اضافه شدم، همین بازیکنان بودند. در این بازی هم موقعیت زیادی داشتیم و بازیکنان هم تمام تلاششان را کردند و من از عملکردشان راضی‌ام. این که چه کسی به کادر من اضافه می‌شود فقط به خودم ربط دارد. اگر کمک بخواهم، افراد زیادی هستند که به تیم اضافه شوند. تیم ما خصوصی است و برای حمیداوی است. یک بار می‌گوید تهران بمانیم و یک بار هم می‌گوید مشهد باشیم. تیم برای خراسان است، اما مالک خصوصی دارد و او تصمیم‌گیرنده است. من مربی هستم و هر جا که بودم، باعث موفقیت آن مجموعه شدم.

میثاقیان درباره آینده تیمش گفت: من از اول اینجا نبودم و تنها ۲۵ روز است که کنار تیم هستم. همین که تیم را جمع کردم، شاهکار است و من در تمام ایران به این هنر معروف هستم. هر روز بهتر می‌شویم و نباید زیاد نگران باشیم. من قول نمی‌دهم، اما سیاه‌جامگان را نگه داشتم، پدیده را لیگ یکی کردم و با ابومسلم به فینال جام حذفی رسیدم. من در خارج از مشهد تیم‌های زیادی را لیگ یکی کردم. اکنون استادیوم خالی است و وقتی تماشاگر بیاید، ما را حمایت می‌کند. بعد از این بازی به تهران می‌رویم و با نساجی بازی داریم و باید تیم را آماده این دیدار کنیم. در تهران، در مجموعه یزدان که تیم‌های نساجی و هوادار آنجا هستند اقامت داریم. اینجا هتل است نه مسافرخانه. می‌خواهم دوران فوتبالی‌ام را در شهرم تمام کنم و، چون ابومسلم نیست، با همین تیم این کار را می‌کنم.

نظر شما