شناسهٔ خبر: 51117264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اکبر میثاقیان:

می‌خواهم فوتبال را در شهرم تمام کنم/ مورینییو هم قول نمی‌دهد چه برسد به من

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مورینیو هم قول نمی‌دهد ولی من گفتم سیاه جامگان می‌ماند و دیدید که پدیده را هم بالا آوردم.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از دیدار پدیده و فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: زمان می‌برد که تیم ما بهتر شود.در 2د بازی کنار تیم نبودم و این بازی دومی است که روی نیمکت نشستم. در واقع تیم ما شرایط آرمانی را از نظر بدنی و روحی نداشت ولی امروز کمی نسبت به قبل بهتر شدیم و دیدید که موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی شانس نیاوردیم.امیدوارم که در آینده بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش تا چه زمانی بهتر می‌شود گفت: ان شاالله طول می کشد! در هفته های هشتم و نهم تیم شرایط خوبی خواهد داشت و در هفته‌های یازدهم و دوازدهم در جدول در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده  در خصوص گل نزدن بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما استرس دارند و فشار زیادی را تحمل می کنند. امروز موقعیت زیادی داشتیم ولی گل نشد. تیم ما تیم خوبی است و دم بچه‌های تیم گرم که سرشان را جلوی توپ گذاشتند.

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا کسی به کادر فنی این تیم اضافه می شود یا خیر گفت: این را من باید تصمیم بگیرم،این مسائل به خودم ربط دارد، اگر احساس نیاز کنم مشکلی نخواهم داشت و یک کمک می‌آورم.

وی در خصوص اینکه پدیده در تهران تمرین می‌کند گفت: تیم شخصی و متعلق به حمیداوی است، او یک روز می گوید در تهران تمرین کنید و فردا می‌گوید برگردید. ما هم می‌گوییم چشم. من مربی حرفه‌ای هستم، هر جا بودم باعث موفقیت مجموعه شده‌ام.دوست داریم در مشهد تمرین کنیم و مطمئنا به زودی به اینجا بر می‌گردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان این موضوع که پدیده صد در صد در لیگ برتر می‌ماند در پاسخ به این سوال که بازی های سخت این تیم در ادامه راه باقی مانده است گفت: من 25 روز است که اینجا هستم. این تیم مرتب در اعتصاب بوده و من آمده‌ام تیم را جمع کردم. همین جمع کردن تیم شاهکار است. این هنر مربیگری است و تیم ما هر روز هم بهتر می‌شود. 

میثاقیان در خصوص اینکه ایا قولی به مردم مشهد می‌دهد یا خیر گفت:مورینیو هم قول نمی‌دهد ولی من گفتم سیاه جامگان می ماند، پدیده را هم بالا آوردم. مردم به ما علاقه مند هستند و به کمک امام رضا موفق می شویم. من همیشه در بیرون از مشهد مربیگری کرده‌ام، علاقه دارم تیم شهرم موفق شود. الان ورزشگاه‌ها خالی است ولی با حضور مردم شرایط بهتر می شود. ما می‌خواهیم زود به تهران برویم و باید برای بازی با نساجی آماده شویم.شما خبرنگاران هم تمام فوتبال این شهر هستید، خود من با شما بالا آمدم، مطمئنا کمک کنید تا ما موفق شویم.

خبرنگاری گفت تیم شما در تهران در مسافرخانه حضور دارد؟ میثاقیان گفت: شما از ابتدا این سوال را می‌پرسید که از من حرفی بگیرید ولی حواسم هست و چیزی نمی‌گویم.ما در مجموعه‌ای به نام یزدان هستیم که تیم‌های نساجی و هوادار هم حضور دارند. همه از آنجا راضی هستند و غذای خوبی هم دارد. اینطور که شما می گویید نیست.

وی تاکید کرد: شما مثبت فکر کنید، همه چیز به دلخواه شما نیست ولی فکر کنید این تیم بر می‌گردد.من می خواهم فوتبال را در شهرم تمام کنم و بگویم خداحافظ فوتبال. دوست دارم کنار شما رفیق بمانیم. شما از ما دلخور نباشید.همین که تیم را جمع کنم شما به من می گوید دست شما درد نکند.

نظر شما