شناسهٔ خبر: 51117203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال ایران | ۳ تساوی بدون گل در هفته هفتم | آلومینیوم جای استقلال را گرفت

هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۳بازی دنبال شد و در این ۳دیدار گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، در مهم‌ترین بازی امروز آلومینیوم اراک در خانه میزبان ذوب آهن بود. تیم میزبان در شش بازی نخست خود در لیگ برتر سه پیروزی و سه مساوی کسب کرده و با ۱۲ امتیاز و رتبه پنجم وارد هفته هفتم شد. در آن سوی میدان ذوب آهن برخلاف فصل گذشته نمایش درخشانی در این فصل داشته و به تدریج به روزهای اوج خود نزدیک می شود. در این بازی تلاش دو تیم بعد از ۹۰ دقیقه گلی در برنداشت تا اراکی‌ها ۱۳ امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل بهتر جای استقلال را در رده چهارم بگیرند.

تیم پدیده مشهد نیز در خانه به دیدار فجر سپاسی رفت. این تیم بعد از گذشت شش هفته با ۵ باخت و یک تساوی انتهای جدول شرایط بحرانی را سپری می کند. جدال این دو تیم نیز بعد از ۹۰ دقیق بی نتیجه بود تا پدیده در جدول لیگ ۲ امتیازی شود. پدیده هفته آینده بازی دشواری مقابل نساجی در پیش خواهد داشت. فجر نیز با این تساوی با ۸ امتیاز در جایگاه هفتم ایستاد.

در آخرین بازی هفته هفتم تیم‌های تراکتور و فولاد در اهواز به دیدار هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. در مجموع سه دیدار امروز گلی از خط دروازه‌ها رد نشد تا لیگ برتر فوتبال ایران یکی از کم‌گل‌ترین هفته‌های خود را پشت سر بگذارد.

نظر شما