شناسهٔ خبر: 51117133 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بررسی روایت‌های شخصیت محور در مستند

تهران- ایرنا- انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند نشستی تحت عنوان «روایت‌های شخصیت محور در مستند» را به صورت برخط برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نشست روایت‌های شخصیت محور در مستند با حضور محمد صادق دهقانی به عنوان کارشناس و خاطره حناچی هنرمند مهمان چهارشنبه ۱۰ اذر از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ برگزار می شود و علاقمندان می توانند از طریق  صفحه اینستاگرام به ادرس @amoozesh.iycs در این نشست انلاین حضور پیدا کنند

محمدصادق دهقانی زاده ۲۶ مهر ۱۳۶۸ در بیرجند. دانش‌آموخته ادبیات نمایشی از هنرهای زیبای دانشگاه تهران تهیه‌کننده و کارگردان مستند، افتخارات دریافت نشان ملی جوان برتر کشور در رشته فیلم  چهره فرهنگی سال ایران در روز ملی آب (۱۳۹۷) را در کارنامه دارد.

خاطره حناچی نیز متولد سال ۱۳۵۹ در تهران و دانش‌آموخته رشته علوم پایه و مددکاری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است. وی با گذراندن دوره‌های برنامه‌سازی و  فیلم مستند در باشگاه خبرنگاران جوان در سال ۱۳۸۱ فیلمسازی را به‌صورت آزاد آموخت و در ادامه، فیلمسازی را در انجمن سینمای جوان تکمیل کرد.

خاطره حناچی در کنار فعالیت فیلمسازی خود، از اواخر دهه ۷۰ با انجمن حمایت از حقوق کودکان در رابطه با کودکان کار و خیابان فعالیت و در پروژه مدرسه ناصرخسرو تجربه تدریس به کودکان اتباع را داشته است و همچنان با کودکان کار فعالیت می‌کند. ایشان اکنون عضو پیوسته انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است.

نظر شما