شناسهٔ خبر: 51117123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در اروپا هم هیچ تیمی همه بازی ها خوب نیست

کلانتری: کسب یک امتیاز برای ما خوب بود

مربی فجرسپاسی اعتقاد دارد که علت کم گل بودن بازی های لیگ این است که تیم ها برای مهار نقاط قوت همدیگر وارد زمین می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی در نشست خبری پس از بازی برابر پدیده که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی، بازی خیلی تاکتیکی و پر برخورد و فوتبال جانداری از طرف دو تیم انجام شد. به آقای میثاقیان و تیم پدیده تبریک می گویم. تیم خوب و بازیکنانی خوبی دارند. 

 

او ادامه داد: روی هر دو دروازه موقعیت بود و نمی‌دیدیم بازی در میانه زمین در حال گردش باشد و در دقایق زیادی از بازی، حملاتی از طرف دو تیم به روی دروازه ها شکل می گرفت و شکل بازی و حملاتی که انجام شد، متنوع بود و به زیبایی بازی خیلی کمک کرد.

 

وی ادامه داد: تیم حریف موقعیت‌هایی داشت تیم ما هم موقعیت‌هایی داشت و ما حتی در دقیقه٩٠ یک موقعیت بسیار عالی داشتیم. تساوی در این بازی شاید برای پدیده خوب نبود ولی بالاخره ما هم برای پیروزی و کسب 3 امتیاز آمده بودیم اما در اینجا یک امتیاز هم برای ما خوب بود. گذشته از بازی دو امروز، باید به تیم داوری هم تبریک بگویم که قضاوت خوبی داشتند و بازی سنگینی را به خوبی قضاوت کردند، به آنها خسته نباشید می گویم.

 

وی درباره اینکه چرا در رقابت های امسال تعداد گل ها کم بوده، پاسخ داد: این مسئله یک دلیل مهم دارد که تیم‌ها معمولا به زمین می‌آیند که یکدیگر را ببندند. آنها برای بستن نقاط قوت همدیگر وارد زمین می شوند و از دروازه محافظت کنند. چون در لیگ شانزده تیمی حتی یک گل یا یک امتیاز در آخر کار برای بالا آمدن یا سقوط تیمی خیلی تاثیر دارد. در این بازی تیم‌ها واقعا حمله کردند ولی توپ‌ها گل نشد ضمن آنکه خط دفاعی دو تیم هم خوب کار کردند.

 

کلانتری در مورد اینکه فجر در هر بازی فراز و فرود زیاد دارد، گفت: اینجا لیگ است و اسمش روی خودش است و شرایط بالا و پایین دارد. هیچ تیمی را نمی‌بینید که 7 هفته را خوب بازی کند، حتی در اروپا نیز اینگونه است. تنها بازی که شرایط ما خوب نبود کمی مقابل سپاهان بود وگرنه در بقیه بازی ها از عملکرد تیمم راضی بودم. ما حتی می‌توانستیم با آن وضعیت زمین مقابل سپاهان مساوی کنیم. ما هفته گذشته 3 بازیکن مصدوم دادیم ولی امیدوارم این نفرات خیلی زود برگردند و به ما کمک کنند.

نظر شما