شناسهٔ خبر: 51116915 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا؛

اصولی: پذیرش دعوت بین‌المللی از خطوط قرمز فدراسیون فوتبال است

تهران- ایرنا- سرپرست کمیته فوتسال گفت: پذیرش دعوت بین‌المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه‌های بین‌المللی نسبت به تعهدات پایبند و فعال بوده و فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال درباره اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا جهت انجام دو بازی تدارکاتی اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی که قبل از جام‌ جهانی فوتسال انجام شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد و در ۲۹ و ۳۰ آذرماه در پارما ایتالیا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی‌ افزود: حضور در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت با تیم‌های مطرح جهان قطعا می‌تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر بوده و آثار خوبی درپی داشته باشد؛ همچنین چنین اتفاقی فرصت خوبی را جهت ارزیابی تیم در اختیار کادرفنی قرار می‌دهد. ضمن اینکه پذیرش دعوت بین‌المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران در این دوره و پیرو تاکید رییس فدراسیون از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه‌های بین‌المللی نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

وی درخصوص زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا گفت: ۲۷ آذرماه عازم ایتالیا خواهیم بود و اول دی‌ماه تیم ملی فوتسال به تهران باز می‌گردد. پیش از اعزام یک اردوی تدارکاتی داریم که با نظر کادرفنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو دیدار، محمدکاظم ناظم‌الشریعه باتوجه به قراردادی که تا پایان سال با فدراسیون دارد به عنوان سرمربی، تیم ملی فوتسال را همراهی خواهد کرد.

نظر شما