شناسهٔ خبر: 51116664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تارتار: آلومینیوم تیم کاملی است و می تواند یقه سایر تیم ها را بگیرد/گروکشی در دیدار پرسپولیس و نفت واقعا زشت بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:صادقانه این است که بازی زیبایی نبود. بازی فیزیکی و مساوی عادلانه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی تارتار پس از تساوی ذوب آهن بیرون از خانه مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: صادقانه این است که بازی زیبایی نبود. بازی فیزیکی و مساوی عادلانه بود. هر دو تیم موقعیت های کمی داشتند. در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهای پشت مدافعان کناری حریف استفاده کنیم. یکی دو موقعیت نصیبمان شد که استفاده نکردیم.

تارتار تصریح کرد: آلومینیوم اواخر رو به بازی احساسی و مستقیم آورد که روی این تاکتیک هم خوب عمل کردیم. در بخش انتقال توپ به حمله، هافبک‌های ما ضعیف عمل کردند. به هردو تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به داوری این مسابقه گفت: کمک داور یکی دو مورد در آفساید گیری اشتباه کرد. در یک مورد مطمئن هستم که آفساید نبود و اگر نمی گرفت موقعیت خوبی نصیبمان می‌شد. چون خیلی واضح بود از او گله دارم اما مهدوی قضاوت خوبی داشت.

وی در مورد تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: واقعا تیم آلومینیوم کامل است و می تواند یقه تیم‌های بزرگ را به خاطر داشتن ابزار مناسب بگیرد. ولی امروز موقعیت آنچنانی از این تیم ندیدم. گلر ما سیو خاصی نداشت و مدافعان ما هوشمند عمل کردند. اواخر بازی کمی شلوغ شد و دو سه توپ نصفه و نیمه آمد که بچه‌های ما اجازه ندادند. آلومینیوم امسال شرایط خوبی خواهد داشت و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

تارتار در مورد اینکه اعتراضات زیاد به داوری چگونه تمام می شود، گفت: با سیستم کمک داور ویدئویی، اگر VAR‌بیاید من مربی دیگر ادعایی ندارم چون همه چیز مشخص است. من از مسئولین و روسای کشور عاجزانه می‌خواهم یکبار برای همیشه به تمام شدن اعتراضات کمک کنند.

وی افزود: می‌گویند قدرت این را نداریم که برخورد شدید کنیم. کاری به اسم‌ها نداشته باشید. هرکسی شلوغ می‌کند محرومش کنید. هرکه می‌خواهد باشد. در کشور ما وقتی جرائم رانندگی کم بود همه بد رانندگی می‌کردند. وقتی جرائم زیاد شد دیگر کسی جرات نکرد بد رانندگی کند. با هرکسی که می‌خواهد اینطور کنار زمین پوئن بگیرد برخورد شدید کنید.

تارتار گفت: بهترین راه این است که VAR بیاورند ولی اگر نمی‌توانید برخورد شدید کنید. جرایم طوری است که بعد از چند وقت کم می‌شود، بخشیده می‌شود یا تعلیق می‌شود. اینها به خاطر این است که ارتباطاتی وجود دارد، اگر می‌خواهند شلوغ‌کاری کنند باید برخورد شدید بشود.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص تأخیر بازی روز گذشته پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به خاطر تبلیغات محیطی گفت:‌ با این کار به 100 تا 200 سال پیش برگرشتیم. گروکشی واقعاً زشت است اینکه اگر پول نداده نمی‌گذاریم بازی برگزار شود به اعتبار مردم و آبروی کشور ضربه می‌زند. به خاطر این اتفاقات ما را مسخره می‌کنند. این کارها زشت است. امیدوارم به جایی برسیم که شخصیت همه افراد را در نظر بگیریم. باید شأن و شخصیت کشور را بالا ببریم نه اینکه آن را خرد کنیم. کشورهای حوزه خلیج فارس این اتفاقات را بد می‌دانند و اتفاق دیروز برای کشور ما بد بود. 

تارتار در مورد هدفگذاری ذوب آهن گفت: بودجه ما بسیار معمولی است و از این نظر جزو 6-5 تیم پایین هستیم ولی نظم مالی خوبی داریم. باشگاه زحمت می کشد. من نه تنها در ذوب آهن بلکه هر تیمی بودم قولی نمی دهم. انتظارم از کادرفنی و بازیکنانم زیاد است. نباید پایین برویم. باید جایگاه مناسبی داشته باشیم. ذوب آهن دو سال بد داشته، باید صبور باشیم تا کم کم شرایط خوب گذشته را برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما