شناسهٔ خبر: 51111402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان بزرگ استخدام نیروی نگهبانی و حراستی در مؤسسه حفاظتی نورسماء

امروزه با تنوع مشاغل مختلف و ایجاد کسب و کارهای تجاری و همچنین گسترش فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیاز به شغل نگهبانی بیش از پیش احساس می‌شود. مجتمع‌های مسکونی و سازمان‌های دولتی نیز برای تامین امنیت خود نیاز به نگهبان دارند. مؤسسه حفاظتی نورسماء فراخوان بزرگ استخدام نیروی نگهبانی و حراستی داده است.

صاحب‌خبر -

استخدام نگهبان (شرکت نگهبانی) به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی و کلیدی یک سازمان  و موسسه است، چرا که تامین امنیت، حفظ جان، مال و سرمایه‌ افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از نیروهایی که به استخدام شرکت‌های مختلف جهت حفاظت و حراست در می‌آیند باید دارای ویژگی‌های مختلف باشند. یکی از این تجهیزات مهم شوکرها هستند.

یک فرد با آگاهی از شغل نگهبانی و افزایش توانمندی‌های خود می‌تواند به دنبال استخدام در شرکت‌های مختلف تحت عنوان نیروی حفاظتی و حراستی  باشد. مؤسسه حفاظتی و مراقبتی محافظین نورسماء یک مجموعه امنیتی در زمینه استخدام نیروی  نگهبان است که با پرورش افراد مجرب می‌تواند نگهبانان تخصصی را تربیت نماید. در ادامه به معرفی این مجموعه و خدمات آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با موسسه حفاظتی نور سماء امین

موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی محافظین نور سماء امین با تائید و تحت نظارت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۸۳ با داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده که سالیان متمادی در امور انتظامی و نظامی دارای تجربیاتی سودمند است، تأسیس گردید. این مؤسسه حفاظتی با توجه به نیاز خود همواره به دنبال استخدام نگهبان است.

خدمات نگهبانی ارائه شده توسط این مؤسسه  شامل اسکورت حمل پول، نگهبانی  مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، نگهبانی از شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف مراکز درمانی و غیره است.

علاوه بر موارد یاد شده اگر به دنبال خرید راهبند، یا دریافت مجوز حمل و موارد تجهیزات دفاع شخصی مانند واگذاری شوکر  و واگذاری اسپری فلفل (افشانه فلفل) سایر تجهیزات امنیتی و حفاظتی هستید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

وظایف نگهبان چیست؟

امروزه با تنوع مشاغل مختلف و ایجاد کسب وکارهای تجاری و همچنین گسترش فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیاز به شغل نگهبانی بیش از پیش احساس می‌شود؛ مجتمع‌های مسکونی و سازمان‌های دولتی نیز برای تامین امنیت خود نیاز به نگهبان دارند.

فراخوان بزرگ استخدام نیروی نگهبانی و حراستی در مؤسسه حفاظتی نورسماء

 قبل از توضیح شرایط استخدام نگهبان از سوی مؤسسه حفاظتی نورسما بهتر است با وظایف این شغل آشنا شوید:

  • گشت زنی و حفظ امنیت محیط با استفاده از تجهیزات امنیتی
  • نظارت بر ورود و خروج افراد در مکان‌های مختلف
  • تهیه گزارش روزانه و دوره‌ای و ارائه آن به مدیر و سرپرست مربوطه
  • سرکشی و اطمینان از عملکرد سیستم‌های امنیتی و قفل بودن درب‌ها
  • جلوگیری از بی‌نظمی‌های محیطی و حفظ جان و مال افراد
  • در ارتباط بودن با مراجع مربوطه جهت پیگیری‌های آتی

شناخت کسب وکارهایی که نیاز به نگهبان دارند

به صورت کلی می‌توان بیان کرد که بسیاری از کسب و کارهای امروزی برای حفاظت از دارایی‌های خود جهت ایجاد نظم و امنیت در محیط کاری، نیاز به استخدام نگهبان دارند، اما در این میان برخی از مؤسسات و مشاغل مختلف، نیاز مبرم به استخدام حراست و نگهبان دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک و مؤسسات دولتی
  • نگهبان مجتمع‌های مسکونی
  • انتظامات و حراست در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • نگهبان شرکت و سازمان‌های تجاری
  • باغ، انبار و سایر مؤسسه‌های تجاری

استخدام نیروی حراستی و محافظ در نور سماء

فراخوان بزرگ استخدام نیروی نگهبانی و حراستی در مؤسسه حفاظتی نورسماء

 امین

 امنیت در دو دسته حفاظت فیزیکی و الکترونیک است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم:

*حفاظت فیزیکی

حفاظت فیزیکی شامل بخش‌هایی مختلف نظیر استخدام نگهبان، خدمات حراست و امنیتی، استخدام نیروی حراستی برای مراکز تجاری و غیره است. افرادی که در این بخش مشغول به فعالیت می‌شوند باید بتوانند از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند و کار کردن با انواع سلاح‌های گرم و سرد را یاد بگیرند.

*‌حفاظت الکترونیک

این بخش شامل نصب و راه اندازی دوربین مداربسته، گیت بازرسی، نصب و راه اندازی انواع سیستم‌های ضد سرقت، شوکر مدیریتی و شوکر تخت، دستگاه ایکس ری جهت بازرسی اجناس داخل کیف و غیره است. حفاظت الکترونیک به عنوان مکمل حفاظت فیزیکی شناخته شده و برای مراکز مختلف بسیار کاربردی و حیاتی است.

فراخوان بزرگ استخدام نیروی نگهبانی و شرایط آن

اگر برای حفظ و تامین امنیت محیط کاری خود نیاز به استخدام نگهبان دارید، می‌توانید بدون توجه به محدودیت زمان و مکان، نگهبانی در تهران و شهرستان را با شرایط ویژه از مؤسسه حفاظتی نور سماء تقاضا کنید.

برای درخواست نگهبان و استخدام می‌توانید با مؤسسه  حفاظتی و مراقبتی نورسماء تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

نیروهای مجرب و ورزیده مؤسسه نور سماء امین برای استخدام در شرایط گوناگون آماده بوده و می‌توانند جهت حفظ امنیت محیط و حفاظت فیزیکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار بگیرند.

همچنین کسانی  که قصد دارند در این مؤسسه امنیتی مشغول به فعالیت شوند، با توجه به فراخوان اعلام شده می‌توانند با داشتن پیش‌نیازهای تعیین شده نسبت به فعالیت در این مؤسسه اقدام نمایند.

شرکت‌ها برای درخواست نگهبان از مؤسسه نور سماء امین این اطمینان را دریافت می‌نمایند که نیروهای حراستی ارسال شده با توجه به شرایط امنیتی محیط، از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌نمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های لازم می‌توانید به وب سایت مؤسسه حفاظتی نور سماء امین به آدرس www.nooresama.com مراجعه کنید.

 م. خ 

نظر شما