شناسهٔ خبر: 51111325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پرسپولیس: تبلیغات محیطی را می‌خواهیم و کاری به قول‌وقرار تیم‌های دیگر نداریم

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد روی در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌هایش تاکید دارد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس درخصوص بحث تبلیغات محیطی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

"در ارتباط با شائبه‌هایی که درباره موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به تبلیغات محیطی وجود دارد، موکدا اعلام می‌گردد؛ باشگاه پرسپولیس هیچ تغییری در خواسته‌ها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیه‌های قبلی به روشنی بیان شده است.

باشگاه پرسپولیس، در راستای برنامه‌های اقتصادی خود برای ایجاد درآمدهای پایدار و براساس مصوبه هیات مدیره خواهان به عهده گرفتن تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی شد و پیگیری این موضوع اتفاقا مورد پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بوده است. در این طرح منافع و افزایش درآمد برای باشگاه پرسپولیس، لیگ و در واقع برای همه باشگاه‌ها دیده شده است.

مسایل نیز در هماهنگی با سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان پیش رفت که در قالب صورت جلسات، نمود پیدا کرد. باز هم تاکید می‌کنیم به هیچ‌وجه تغییر موضعی در کار نیست. این زاییده ذهن‌های بیمار است که به دنبال ارایه خوراک خبری نادرست به رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا کنند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ گفتگو و جلسه‌ای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمی‌خواهیم.

در مورد بازی روز دوشنبه، با توجه به شرایط خاصی که پیش آمد و بخشی از آن اصلا در کنترل و اختیار باشگاه نبود، برای این که تبعات موضوع به تیم و شرایط آن لطمه وارد نسازد، باید تصمیم‌گیری می‌کردیم. همان تاخیری که پیش آمد هم به صلاح تیم نبود و نباید فراموش کنیم که در آستانه دربی قرار داریم و تیم نباید درگیر اختلاف نظرهایی بین سایر بخش‌ها می‌شد. ضمن این که مهم بود وقفه‌ای در روند پیروزی تیم حادث نشود.

طبق جلساتی که برگزار شد، مقرر گردیده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه در ورزشگاه آزادی، 30 درصد درآمد به سازمان لیگ و ده درصد درآمد به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. 60 درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاه‌ها، خارج از جلسات مشترک و توافق‌های رسمی، قول و قرارهایی دیگری داشته‌اند، برای ما اهمیت ندارد.

آن‌چه در جلسات متفق‌القول پذیرفته شد، همان است که اعلام کردیم و طبق همان صورت‌جلسه پیش می‌رویم و عمل می‌کنیم. حالا در این میان کسی زیاده‌خواهی کند یا دنبال مسایل دیگری باشد، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را نسبت به آن اعلام می‌کند.

ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم می‌شود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد."

 

نظر شما