شناسهٔ خبر: 51109775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از طریق فدراسیون فوتبال؛

حسین شمس ادعای سرپرست کمیته فوتسال را تکذیب کرد!

مرتضی احمدی

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادعای سرپرست کمیته فوتسال مبنی بر حضور سیدمحمد ناظم الشریعه در بازی دوستانه با ایتالیا را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که احسان اصولی سرپرست جدید کمیته فوتسال در مصاحبه ای از قطعی بودن سفر تیم ملی فوتسال ایران به ایتالیا و حضور سیدمحمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی همراه این تیم خبر داد.

این در حالی است که سایت فدراسیون فوتبال صبح امروز سه شنبه مصاحبه ای از حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرده است که ادعای اصولی را رد می کند.

شمس در بخشی از این گفتگو درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران گفت: انجام بازی دوستانه با ایتالیا در تقویم تیم ملی قرار گرفته اما هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم می‌نشیند. لازم است کمیته فوتسال سریعا هدایت تیم ملی را به فردی شایسته بسپارد. مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا نیز در پیش است و مثل برق و باد این چهار، پنج ماه می‌گذر و اگر سستی کنیم با مشکل مواجه خواهیم شد!

این اظهارات شمس نشان می دهد احتمالا اختلافاتی بین فدراسیون فوتبال با کمیته فوتسال وجود دارد و یا در خوشبینانه ترین حالت، هماهنگی های لازم بین فدراسیون و کمیته زیر مجموعه اش وجود ندارد.

باید دید در نهایت موضع رسمی فدراسیون فوتبال در قبال نیمکت جنجالی و خبرساز تیم ملی فوتسال در ماه های اخیر چیست.

نظر شما