شناسهٔ خبر: 51109710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مهدوی: جای گل محمدی بودم 3 دفاعه باز می‌کردم

تجربه کادرفنی استقلال برای شرایط این تیم کافی نیست/ قطعاً پرسپولیس دوباره به اوج برمی‌گردد

کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، درباره وضعیت سرخابی‌های تهران صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

محمدرضا مهدوی در میز هوادار «سلام تهران» درباره ثبت چهارمین نتیجه مساوی برای استقلال تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: استقلال دچار سردرگمی شده و فرهاد مجیدی هنوز نتوانسته تیم را به ثبات برساند که بعد از گذشت هفت هفته طبیعی نیست‌. به نظرم تجربه کادر فنی نسبت به شرایط استقلال کم است.

بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه معمولاً شب بازی، سرمربی به همراه کادر فنی، اتفاقات قبل، بین دو نیمه و پایان بازی را رصد می‌کند، افزود: باید آماده هر اتفاقی باشند، چرا که ممکن است یک بازیکن سرما بخورد و یا حادثه‌ای برایش اتفاق بیفتد، نباید تیم در این شرایط غافلگیر شود.

این کارشناس فوتبال درباره خریدهای استقلال تهران در فصل جدید اظهار داشت: به نظرم رودی ژستد زمان بیشتری می‌خواهد. درباره کوین یامگا با اینکه بازی کردن در فوتبال آسیا تغییراتی با خود دارد اما با این حال او تا حدی در تیم جا افتاده است‌.

مهدوی با بیان اینکه در بازی روز گذشته شاید بازیکن‌ها نتوانستند ساختار مدنظر فرهاد مجیدی را در زمین اجرا کنند، تصریح کرد: در بیشتر لحظات بازی، خلاقیت‌های فردی دیده می‌شد و حتی گل استقلال هم با همین خلاقیت به ثمر رسید. استقلال در دو هفته اول لیگ، خیلی خوب بازی کرد اما به مرور براساس تغییرات و نفرات جدید که جا نیفتاده بودند افت کرد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به بازی علیرضا رضایی و ثابت ماندن دروازه‌بان این تیم، افزود: بازی‌های بزرگ را بازیکنان بزرگ انجام می‌دهند. علیرضا رضایی خوب بازی کرده است، اما در بعضی از بازی‌ها هیجان و استرسی به بازیکن وارد می‌شود که به راحتی نمی‌توان آن را مدیریت کرد. بعد از دیدن بازی رضایی گفتم که او در دربی بازی خواهد کرد. در بازی دیروز هم او مقصر نبود. به هرحال دروازه‌بان گل می‌خورد و اگر کسی اشتباه نکند اصلاً گلی رد و بدل نمی‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت تیم پرطرفدار قرمز پایتخت نیز بیان داشت: به دلیل اتفاق‌هایی که نباید در پرسپولیس رخ می‌داد مثل نبود مدیرعامل، پرسپولیس بازی را در برابر الهلال واگذار کند؛ اگرچه الهلال فراتر از آسیا بود. با این حال سرمربی پرسپولیس بعد از آن شکست سنگین، توانست به خوبی تیم را جمع و جور کند و قطعاً پرسپولیس دوباره به اوج برمی‌گردد.

وی با اشاره به مشکل پرسپولیس در خریدها، گفت: ریتم بازی قرمزپوشان همیشه هجومی بوده است. به نظرم رضا اسدی فعلاً در تیم جا نیفتاده است. کمال کامیابی‌نیا هم اگر مصدوم نمی‌شد، قطعاً از بازیکنان ثابت تیم ملی بود. وقتی کتف بازیکن آسیب می‌بیند به راحتی بهبود پیدا نمی‌کند، اما از این به بعد بیشتر از کامیابی‌نیا خواهیم شنید.

مهدوی با اشاره به ترکیب بازی پرسپولیس، گفت: اگر جای یحیی گل‌محمدی بودم، با ترکیب ۳،۴،۳ تیم را جمع می‌کردم، چون پرسپولیس ۳ دفاع خوب دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اتفاقات پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان نیز اظهار داشت: متأسف شدم و گمان می‌کنم مدیریت فوتبال هر لحظه ضعیف‌تر می‌شود. انعکاس این اتفاق در عرصه بین‌الملل خوب نیست و امیدوارم مدیریت فوتبال ایران هرچه زودتر بهتر شود.

نظر شما