شناسهٔ خبر: 51109611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

گابریل کالدرون کابوس دراگان اسکوچیچ !+ عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دوران مربیگری خود بیشترین شکست را مقابل کالدرون و مظلومی متحمل شده است.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس؛ دراگان اسکوچیچ در دوران مربیگری خود در باشگاه های مختلف ایران مانند ملوان، فولاد، صنعت نفت و خونه به خونه (لیگ دسته یک) بیشترین رویارویی را با یحیی گل ‌محمدی داشته که کفه ترازو به سمت هیچ یک از مربیان سنگینی نمی‌کند و هر دو به یک اندازه توانستند مقابل همدیگر به پیروزی برسند.

بیشترین ناکامی اسکوچیچ در این دوران، مقابل پرویز مظلومی رقم خورده که همه پیروزی هایش را به عنوان سرمربی استقلال مقابل اسکوچیچ به دست آورده است. مظلومی در 6 رویارویی با اسکوچیچ، موفق به کسب 4 پیروزی شده و در مقابل سرمربی تیم ملی 2 پیروزی را با تیم های باشگاهی خود به دست آورده است.

حسین فرکی و علی دایی با توجه به تعداد بازی، بیشترین موفقیت را مقابل اسکوچیچ به دست آورده‌اند. هر دو مربی با تیم های خود در 5 بازی، 3 پیروزی به دست آورده‌اند و در مقابل سهم اسکوچیچ فقط یک پیروزی بوده است.

در بین مربیان خارجی، گابریل کالدرون بیشترین موفقیت را جلوی اسکوچیچ تجربه کرده است. کالدرون در دوران سرمربیگری در الهلال و پرسپولیس، 4 بار با اسکوچیچ به عنوان سرمربی النصر و صنعت نفت بازی کرده و هر 4 بازی را با پیروزی به پایان رسانده و رکورد 100 درصد شکست برای این سرمربی کروات رقم خورده است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

عبدالله ویسی، در صدر مربیانی است که بیشترین شکست را در طول مربیگری اسکوچیچ از این مربی متحمل شده است. در 7 دیداری که ویسی و اسکوچیچ به عنوان سرمربی رو به روی هم قرار گرفتند، این سرمربی کروات توانسته 6 بار زمین مسابقه را با پیروزی ترک کند و بهترین رکورد دوران مربیگری خود را به ثبت برساند.

امیر قلعه نویی با وجود اینکه معمولا تیم های بهتری نسبت به اسکوچیچ در اختیار داشته، در 7 دیدار با این مربی، 4 شکست و فقط سه پیروزی به دست آورده و در این زمینه عملکرد اسکوچیچ بهتر است.

در تیم ملی هم بهترین عملکرد اسکوچیچ مقابل نزار محروس، سرمربی تیم ملی سوریه است که دو شکست را مقابل این سرمربی متحمل شده است.

عملکرد دراگان اسکوچیچ

 

نظر شما