شناسهٔ خبر: 51109437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس‌ دادگستری اصفهان:

حساب کشاورزان از عاملان حوادث اخیر جدا است

رئیس‌کل دادگستری اصفهان گفت: حساب کشاورزان زحمتکش که به دنبال مطالبات قانونی خود بودند با عاملان حوادث اخیر جدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری رئیس‌کل دادگستری اصفهان گفت: در حوادث اخیر با وجود اینکه توافقات انجام شده مسئولان استانی با کشاورزان منجر به جمع‌آوری چادرهای تجمعی در محل زاینده‌رود شده بود، افرادی آگاهانه و با برنامه‌ریزی  نظم عمومی و آرامش و آسایش جامعه و مردم را به مخاطره انداختند.

جعفری افزود: با توجه به اینکه حداکثر تلاش در حوزه پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث از سوی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی استان در قالب‌های مختلف انجام شد، متأسفانه عده‌ای از افراد به هیچ یک از تذکرات توجهی نکرده و مبادرت به اخلال در نظم عمومی، سلب آرامش و آسایش، تخریب اموال دولتی و اشخاص، درگیری با مأموران دولتی و انتظامی کردند. 

 وی ادامه داد: بدون شک دستگاه قضایی استان با جدیت و بدون هیچگونه ملاحظه وفق قانون با این گونه افراد برخورد خواهد کرد و بر این اساس پرونده‌های قضایی برای عاملان این حادثه به‌صورت ویژه در دادسرای مرکز استان تشکیل و پس از انجام مراحل، تحقیقات قضایی با سرعت در شعب ویژه محاکم رسیدگی می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: بی‌شک حساب کشاورزان زحمتکش که به دنبال مطالبات قانونی خود بودند با عاملان این حوادث جدا است.

جعفری ضمن تأکید بر لزوم تشکیل منظم و ماهیانه جلسات شورای قضایی استان از اعضا خواست با هم‌افزایی و تعامل و با بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود، در مسیر رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کنند.

انتهای پیام/ص

نظر شما