شناسهٔ خبر: 51109152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های پاراآسیایی جوانان؛

برپایی کلینیک شبانه‌روزی فدراسیون پزشکی در بحرین

تهران- ایرنا- کلینیک شبانه‌روزی فدراسیون پزشکی - ورزشی به منظور ارایه خدمات به کاروان ورزشی ایران در محل دهکده بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بازی‌های پاراآسیایی جوانان روزهای ۱۱ تا ۱۵ آذرماه در کشور بحرین برگزار می‌شود. لاله حاکمی نایب رئیس و صدرالدین آقاخانی و فاطمه ایزک جمالی به عنوان گروه پزشکی فدراسیون پزشکی - ورزشی، اعزام شدند.

لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی در خصوص خدمات پزشکی به ورزشکاران، گفت: فدراسیون پزشکی - ورزشی در رویدادهای بین‌المللی بزرگ، پیش از اعزام، حین برگزاری و پس از پایان بازی‌ها خدمات پزشکی به ورزشکاران کشورمان را ارایه می‌دهد.

وی افزود: پس از ورود کاروان به دهکده بازی‌ها در بحرین، کلینیک فدراسیون دایر شد و به صورت شبانه‌روزی به اعضای کاروان کشورمان خدمات پزشکی ارایه می‌دهد.

حاکمی خاطرنشان کرد: شرکت در جلسات هماهنگی پزشکی و کلاس‌بندی پزشکی، پوشش پزشکی اردوها و مسابقات ملی پوشان کشورمان نیز در دستور کار کادر پزشکی قرار دارد.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ۱۱ آذرماه و با حضور حدود ۸۰۰ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی آغاز می‌شود.

کاروان ایران هم با ترکیب ۱۶۵ ورزشکار در رشته‌های پاراتنیس روی میز، پارابدمینتون، پاراتکواندو، گلبال، پارادو و میدانی، پارا شنا، پاراوزنه برداری، بوچیا و بسکتبال با ویلچر عازم این رویداد شد.

نظر شما