شناسهٔ خبر: 51105918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

نیروی دریایی ارتش آبراهه ها را فتح کرده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش همه آبراهه‌ها را فتح کرده است گفت: نیروی دریایی از کنار نیروهای پوشالی دشمن می‌گذرد و خم‌ به ابرو نمی‌آورد در کناردریاهای جهان حضور همه جانبه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(سه‌شنبه،۹ آذر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گیلان به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری در ستاد فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در انزلی اظهار داشت: نیروی دریایی در عرصه حراست از جغرافیای ایران و سواحل کشورها حضور دارند و تحلیلگران معاصر معتقدند ایران حضوری عمیق و هوشمندانه در دریا دارد. 


نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: این نشان می‌دهد که نیروی دریایی در سایه تعهد مایه امید دریانوردان و کسانی است که در دریا تلاش می‌کنند.

 
وی با بیان اینکه اگرچه تاریخ نیروی دریایی در ایران قدمت چندین هزار ساله و به قدمت تاریخ کشور است و هیچ ملتی چنین تاریخی را ندارد تصریح کرد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به خاطر داشتن چند ویژگی از یک موقعیت سوق‌الجیشی و داخلی و فراملی برخوردار است.

 

امام جمعه رشت گفت: نیروی دریایی ارتش همه آبراهه‌ها را فتح کرده و از کنار نیروهای پوشالی دشمن می‌گذرد و خم‌ به ابرو نمی‌آورد در کنار دریاهای جهان حضور همه جانبه دارد.  


وی با اشاره به کلمه راهبردی که از سوی مقام معظم رهبری به نیروی دریایی اطلاق شد، افزود: راهبرد در لغت سیاسی جهان معاصر از چند ویژگی برخوردار است. اولین آن ایمان است. ایمان یکی از راهبردهای عمیق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است که موجب تمایز نیروی دریایی ما با همه نیروهای مسلح جهان شده و دومین ویژگی تعهد در کنار ایمان است.


در این مراسم پس از اجرای سان نظامی از چهار جانباز دفاع مقدس و بازنشسته نیروی دریایی ارتش تجلیل شد.

 

پایان پیام/707

نظر شما