شناسهٔ خبر: 51101014 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

اعتراف به 61 فقره زورگیری سریالی در پایتخت

2 مرد تبهکار که از شهروندان در شمال غرب تهران زورگیری های سریالی می کردند، به دام افتادند .

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایران آنلاین، سرهنگ سیدعلی شریفی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر زورگیری های سریالی از سوی 2 تبهکار در شمال غرب تهران، رسیدگی به ماجرا در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

شریفی افزود: تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و با بررسی علمی سرنخ های موجود، یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را مورد شناسایی قرار دادند. بدین ترتیب مخفیگاه این زورگیر در محدوده خیابان شوش شناسایی و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس اگاهی تهران ادامه داد: این مجرم پس از دستگیری به 61 فقره زورگیری با همدستی دوستش در شمال غرب تهران اعتراف کرد و اظهار داشت که همدستش پس از آخرین سرقت به جنوب کشور گریخته است.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با گذشت چند روز، متهم فراری وقتی به تهران آمد هنگام مراجعه به پاتوقش در عملیات پلیس به دام افتاد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به این مطلب که پلیس در صدد شناسایی مالخر یا مالخران اموال سرقتی است، اضافه کرد: تحقیقات درباره این پرونده در حالی ادامه دارد که 60 شاکی برای پیگیری شکایت خود به این پایگاه مراجعه و متهمان را شناسایی کرده اند.

نظر شما