شناسهٔ خبر: 51100006 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

نظامی صهیونیست: ایران خواب را از چشمم ربوده است

نظامی بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی از به قدرت رسیدن ایران در خاورمیانه و ترس هایش دراین ارتباط سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین،‌ سرگرد نیر بارکات افسر بازنشسته رژیم صهیونیستی در گفتگویی خبری از ترس ها و نگرانی هایش در ارتباط با حمله ایران به اسرائیل خبر داد و تصریح کرد که برای ضربه ای که از ایران خواهیم خورد آماده نیستیم زیرا به درستی تهدید ایرانیان را برآورد نمی کنیم. ایران در تلاش است تا از 6 جهت مختلف به ما حمله کند. از لبنان،‌ غزه،‌ سوریه،‌ کرانه باختری که تهدیدی تازه برای جامعه اسرائیل خواهند بود.

وی افزود: ایران تلاش می کند از همه قدرت خود استفاده کند. در حال حاضر خطرناک ترین تهدید برای ما موشک های حزب الله است که به فرمان حسن نصرالله به نواحی مرکزی اسرائیل پرتاب می شود. حزب الله تلاش و برنامه ریزی می کند تا با هزاران موشک به صدها هدف در اسرائیل حمله کند در این صورت میزان تلفات بسیار زیاد خواهد بود.

این افسر صهیونیست تاکید کرد: تصور نمی کنم حمله بعدی از لبنان جنگ سوم لبنان باشد بلکه نخستین جنگ ایران است که البته تهدید غیر متعارف ایران برای اسرائیل خواهد بود و ما را به این فکر می اندازد که نه تنها چگونه به لبنان آسیب بزنیم بلکه چگونه به تهران حمله کنیم. از این رو باید برداشت و ذهنیت خود را تغییر دهیم و عموم جامعه را برای این سناریوی احتمالی که با آن روبرو خواهیم شد آماده کنیم.

این مقام اسرائیلی ادامه داد: این نگرانی موضوعی است که شبها من را بیدار نگه می دارد و این واقعیتی است که ما در برابر ضربه ای که خواهیم خورد آماده نیستیم و آنچه که باید انجام دهیم این است که از وقوع آن جلوگیری کنیم و باید به ایرانیان بفهمانیم که مستقیما به آنها حمله خواهیم کرد.

نظر شما