شناسهٔ خبر: 51097476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هفته هفتم لیگ برتر|

شاگردان گل‌محمدی با برد به استقبال‌ دربی رفتند/ پرسپولیس با شکست نفت مسجدسلیمان همسایه سپاهان شد + فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ برتر از سد میهمانش نفت مسجدسلیمان گذشت و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این بازی در پابان با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به اتمام رسید تا پرسپولیس با کسب چهارمین بردش ۱۴ امتیازی شود و با گذر از استقلال موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

در این بازی توپی در ۴۵ دقیقه نخست از خط دروازه‌ها رد نشد، اما با شروع نیمه دوم پرسپولیس تهاجمی‌تر کار کرد و در دقیقه ۵۰، مهدی عبدی روی ارسال زمینی مهدی ترابی گل برتری سرخ‌پوشان را وارد دروازه نفت کرد تا این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس تمام شود.

کادر فنی پرسپولیس در اواخر بازی به عملکرد داوری کوپال ناظمی معترض بودند و حمید مطهری و افشین پیروانی به دلیل اعتراض در کنار زمین کارت زرد دریافت کردند. 

این بازی قرار بود از ساعت ۱۸ آغاز شود، اما به دلیل اختلافات بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی، این دیدار با نیم ساعت تاخیر و از ساعت ۱۸:۳۰ شروع شد.

* گل مهدی عبدی به نفت مسجد سلیمان:

<div id="video-display-embed-code_3358040" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizan.news/fa/news/play/embed/777878/3358040?width=400&height=300"></script></div>

* ترکیب تیم پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (از دقیقه ۴۶ سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی (از دقیقه ۸۸ علی شجاعی)، وحید امیری، مهدی عبدی (از دقیقه ۹۰ سیدعلیرضا ابراهیمی) و عیسی آل‌کثیر (از دقیقه ۸۵ حامد پاکدل)

* ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان:

علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی (از دقیقه ۶۴ مهران امیری)، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده (از دقیقه ۸۲ سینا خادم پور)، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری (از دقیقه ۶۴ میرهادی میرجوان)، علی عبدالله زاده و هاتف نادری

انتهای پیام/

 

نظر شما