شناسهٔ خبر: 51093412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قهرمانی فارس در مسابقات ووشو بزرگسالان کشور

تهران- ایرنا- رقابت‌های ووشو بزرگسالان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، با قهرمانی تیم استان فارس در مجموع دو بخش ساندا و تالو همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم واقع در شهر درگهان برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در ساندا و تالو به پایان رسید.

در پایان مسابقات و در مجموع، تیم فارس با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمان شد، اردبیل با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز در رده دوم ایستاد و مازندران با ۲ طلا و یک برنز در رده سوم قرار گرفت.

اسامی نفرات برتر بدین شرح است

در وزن ۵۲ کیلوگرم، پویا آذرنگ از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، مسعود انصاری از قشم به مدال نقره رسید و رضا ساربانی از کرمان و نجم‌الدین علیمرادی از هرمزگان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم، حسام محمدزاده از اروند به مدال طلا رسید، رضا عظیمی از اردبیل نایب قهرمان شد و مهدی کرمانی از فارس و ابراهیم نادری از چهارمحال و بختیاری صاحب مدال برنز مشترک شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، شجاع پناهی از مازندران قهرمان شد، سعید جاوید از اردبیل به مدال نقره دست یافت و هادی روزافزای از خراسان رضوی و علی محمدی از قزوین به مقام سومی مشترک بسنده کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رضا عبداللهی از اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد فرهادی از فارس دوم شد و علی نوبهاری از قم و امیرمحمد محسن پور از مازندران در رده سوم قرار گرفتند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، حمیدرضا سهندی از تهران به مدال طلا دست یافت، محمدمهدی کشاورز از زنجان صاحب مدال نقره شد و مهدی رضایی از قزوین و کیانوش شیری از کردستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، جعفر شیرزاد از اردبیل قهرمان شد، عرفان بویری از خوزستان در رده دوم ایستاد و محمد کرم‌زاده از قشم و آریا اکبری از البرز به مدال برنز دست یافتند.

وزن ۸۰ کیلوگرم، مجید هاشم‌بیگی از زنجان به مدال طلا رسید، سعید سوخته‌سرایی از گلستان به مدال نقره رسید و سعید سالمی از اردبیل و امید زارع از البرز سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم محمدرضا ریگی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، مهدی مرادی از البرز به مدال نقره رسید و سیاوش دادرس از کرمانشاه و سعید فاضلی از ایلام به طور مشترک در رده سوم ایستادند.

وزن ۹۰ کیلوگرم مرتضی نوروزی از سمنان بر سکوی قهرمانی ایستاد، پدرام محمدعظیمی از خوزستان دوم شد و محمدجواد نصیری از فارس و حسن قاسمی از لرستان به مقام سومی رسیدند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم محمد نصیری از مازندران طلا گرفت، امین نوری از اصفهان صاحب مدال نقره شد و سید ولی‌الله میرکریمی از مرکزی و اشکان برجی‌خانی از قزوین به مقام سومی دست یافتند.

همچنین در بخش تالو بسته ترکیبی نان چوان-نن‌گوئن، شاهین بنی‌طالبی از اصفهان اول شد، مصطفی حسن‌زاده از فارس در رده دوم ایستاد و مهدی خانی از ایلام به مقام سوم بسنده کرد.

در بسته چانگ چوان، سیدسامان احمدی از فارس به عنوان نخست دست یافت، رضا خلف‌زاده در جایگاه دوم ایستاد و طاها بدیعی به عنوان سومی بسنده کرد.

در بسته ترکیبی دائوشو – گون‌شو، امیرمحدرضایی از خراسان رضوی اول شد. فاتح حیدریان از کردستان و حمید اسماعیلی از زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بسته ترکیبی تای‌چی چوان و تای‌چی‌جین، مهدی اخلاق‌عالی از فارس به‌عنوان قهرمانی رسید. جواد نوری از اصفهان نایب قهرمان شد و مهدی خداشناس از مرکزی در جایگاه سوم قرار گرفت.

نظر شما