شناسهٔ خبر: 51093156 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چگونه از رفت‌وآمد روزانه‌ درآمد کسب کنیم؟

شما می‌توانید بدون طی مسیرهای اضافی با تپسی درآمد داشته باشید. تنها کافیست در مسیرهایی که به سمت دانشگاه یا محل کار رفت‌وآمد می‌کنید گزینۀ «مقصد دلخواه» را انتخاب کنید و مسافرانی که با شما هم‌مسیر هستند را سوار کنید.

صاحب‌خبر -

با شرایط اقتصادی موجود، بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد بیشتر با شغلی پاره‌وقت هستند. از طرفی تعداد دانشجویانی که علاقه دارند در کنار درس خواندن منبع درآمدی هم داشته باشند، کم نیست. برای داشتن شغل پاره‌وقت همیشه این دغدغه وجود دارد که به درس یا شغل ثابت صدمه‌ای وارد نکند و در عین حال درآمد قابل قبولی را ایجاد کند.

ساعت کاری منعطف، دغدغه اصلی

برای دانشجویان و کسانی که شغل ثابت دارند، وجود ساعت کاری منعطف در شغل پاره‌وقت ویژگی مهمی محسوب می‌شود. ساعت کاری منعطف به این دسته از افراد کمک می‌کند که در زمان‌های آزاد خود کار کنند. به این صورت، دیگر به کار اصلی صدمه‌ای وارد نمی‌شود و به اندازه‌ای که وقت می‌گذارید، می‌توانید درآمد داشته باشید.

پیدا کردن شغل پاره‌وقتی با چنین ویژگی‌ها، بسیار دشوار بود؛ اما با ورود تاکسی‌های اینترنتی، داشتن چنین شغلی، دور از دسترس نیست. کار در تاکسی‌های اینترنتی به این شکل است که در زمان دلخواه خود، می‌توانید به فعالیت بپردازید. فرایند ثبت‌نام به عنوان راننده در آژانس‌های اینترنتی هم پیچیدگی خاصی ندارد و با ارسال مدارک خود و احراز هویت می‌توانید به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنید.

کسب درآمد، بدون طی کردن مسافت اضافی

برای داشتن درآمد مطلوب، نیازی نیست که روزانه مسافت طولانی را طی کرده و تعداد زیادی مسافر سوار کنید. تپسی یکی از آژانس‌های اینترنتی است که امکان ویژه‌ای را در اختیار رانندگان خود قرار داده و به آن‌ها اجازه می‌دهد در طول روز ۵ مقصد دلخواه انتخاب کنند و در مسیر دلخواه خود به فعالیت بپردازند. با وجود چنین ویژگی، می‌توانید بدون طی مسیرهای اضافی، درآمد داشته باشید. تنها کافیست در مسیرهایی که به سمت دانشگاه یا محل کار رفت‌وآمد می‌کنید، گزینۀ «مقصد دلخواه» را انتخاب کنید و مسافرانی که با شما هم‌مسیر هستند را سوار کنید.

به این صورت شما از مسیرهای شخصی که هر روز طی می‌کنید، در آخر ماه می‌توانید درآمدی در حد و اندازه‌های یک شغل پاره‌وقت داشته باشید. مزیت دیگری که این شغل پاره‌وقت برای شما فراهم می‌کند، امکان فعالیت بیشتر و درآمد بیشتر است. اگر در طول روز به غیر از مسیرهای دلخواه، دو الی سه مسافر دیگر هم سوار کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. به صورت کلی هرچقدر که زمان بگذارید، می‌توانید درآمد داشته باشید.

فعالیت به عنوان راننده در تاکسی آنلاین، می‌تواند همان شغل پاره‌وقت ایده‌آلی باشد که دنبالش بودید. در زمان دلخواه، مسیر دلخواه و بدون طی مسافتی بیشتر از رفت‌وآمدهای روزانه‌تان، فرصت دارید تا در کنار فعالیت اصلی خود، تجربه جدیدی از شغل پاره‌وقت داشته باشید و شرایط اقتصادی بهتری را ایجاد کنید. برای ثبت‌نام آنلاین در تپسی، صفحه استخدام راننده تپسی را ببینید. در چند دقیقه و با طی کردن چند مرحله ساده، شما به جمع رانندگان تپسی می‌پیوندید و مجاز به فعالیت خواهید بود.

نظر شما