شناسهٔ خبر: 51091825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار البرز:

اجرایی شدن ساخت تصفیه‌خانه‌های محلی آب در البرز

استاندار البرز گفت: باید به دنبال ایجاد تصفیه‌خانه‌های محلی و امکان بازچرخانی آب در نقاط مختلف استان باشیم.

صاحب‌خبر -

اجرایی شدن ساخت تصفیه‌خانه‌های محلی آب در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای مجمع خیرین آبخیزداری و آبخوان داری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: چنین مجمعی با این تفکر و اهداف، بسیار ارزشمند است و فعالیت آن‌ها جای تقدیر دارد.
استاندار البرز افزود: آبخیزداری و آبخوان داری اموری تخصصی محسوب می‌شوند و خیرین این مجمع برای جلب مشارکت مردم می‌توانند با تغییر نام آن به عنوان خیرین حفظ و ذخیره آب و اقناع سازی افکار عمومی این امر را تسهیل کنند.
او گفت: حضور جوانان و شرکت‌های دانش بنیان در این مجمع می‌تواند راه‌های نوین دنیا را برای حفظ آب به مردم و مسئولان معرفی کند.
استاندار البرز گفت: باید به دنبال ایجاد تصفیه خانه‌های محلی و امکان بازچرخانی آب در نقاط مختلف استان باشیم.
او افزود: این مجمع می‌تواند فرهنگ صحیح مصرف را در عموم مردم نهادینه کند و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب و منابع طبیعی را به مردم آموزش دهد.
عبداللهی گفت: نهضت درختکاری باید در البرز شکل بگیرد و اداره کل منابع طبیعی با کمک خیرین می‌تواند با ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده‌ها، مردم را برای کاشت درخت ترغیب کند.
او افزود: این کار می‌تواند با شعار هر شهروند یک درخت، نتایج ارزشمند همچون نشاط اجتماعی، باز پیرایی فضای سبز شهری و ایجاد کمربند سبز در استان را در پی داشته باشد.

نظر شما