شناسهٔ خبر: 51091756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

واژگونی اتوبوس در مهریز ۱۹مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی اتوبوس در محور مهریز به انار خبر داد و گفت : این حادثه ۱۹مصدوم برجا گذاشت که نجاتگران هلال احمر به مصدومان  این حادثه امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محسن حرازی زاده یزدی اظهارداشت: بامداد امروز دوشنبه  ساعت ۴:۱۰ در ۶۰ کیلومتری مهریز به انار، اتوبوس مسافربری اصفهان - بندرعباس دچارحادثه شد و از مسیر خود منحرف شد و با تپه خاکی برخورد کرد که این حادثه ۱۹مصدوم برجا گذاشت.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر، یک تیم امداد و نجات جاده ای متشکل از 3 نجاتگر از پایگاه امداد و نجات زین الدین مهریز با یکدستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، و از ۱۹ مصدوم حادثه ۲ نفر توسط هلال احمر و ۱۲ نفر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند وهمچنین پنج نفر از مصدومین بصورت سرپایی توسط نجاتگران و عوامل امدادی اورژانس در صحنه درمان شدند. 

حرازی زاده با اشاره به اینکه این عملیات بیش از دو ساعت به طول کشید تصریح کرد: شماره تلفن 112 پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو  ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می گردد

نظر شما