شناسهٔ خبر: 51091099 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۸۲ بیمار در شبانه روز گذشته

با فوت ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۷۱۱ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۸ آذر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۹۲ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۷۱۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۸۷۳ هزار و ۴۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۳ هزار و ۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۸ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۵۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در شبانه روز گذشته، ۹ استان کشور شامل خوزستان، گلستان، کردستان، هرمزگان، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته اند.

تا کنون ۵۷ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۴ نفر دُز اول، ۴۶ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۱۶۲ نفر دُز دوم و ۹۹۵ هزار و ۹۷۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۵ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۰۸ دُز رسید.

در حال حاضر ۲۲ شهر در وضع نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضع زرد و ۲۱۹ شهر در وضع آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما