شناسهٔ خبر: 51090484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضمانت‌نامه‌ها را دریافت کردیم؛

محمودزاده: موانع بازی ژستد و بامگا برطرف شد

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال ضمانت نامه های لازم برای بازی بازیکنان خارجی خود را به سازمان لیگ فوتبال ارایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در چارچوب آئین نامه و مقررات نیز با همه باشگاه ها مساعدت و همراهی داشته و دارد. در هفته گذشته مشکلات قانونی و حقوقی برای مجوز بازی دو بازیکن خارجی استقلال پیش آمد که در نهایت بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی باشگاه استقلال امروز ضمانت نامه های لازم را برای حضور این دو بازیکن خارجی خود به سازمان لیگ ارایه کرد و به این ترتیب موانع بازی ژستند و یامگا مرتفع شد و این دو بازیکن می توانند تیم استقلال را در مسابقات همراهی کنند.


مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: قانون جذب بازیکن و مربی خارجی با ارایه وثیقه از سوی هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل ارایه شد تا هم باشگاه ها مجاز به جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشند و هم مشکلی برای پرداخت دستمزد به خارجی ها نداشته باشند و پرونده جدید دیگری در مراجع بین المللی برای باشگاه های کشورمان ایجاد نشود.

 

نظر شما