شناسهٔ خبر: 51088514 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مادریدگردی نمایندگان صدای برخی ها را در آورد

اقتصاد ایران: در حالی حضور زنان در ورزشگاه‌ها چند سالی است که به یکی از بحث برانگیزترین مسایل اجتماعی در کشور تبدیل شده که حضور دو نماینده مجلس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید اسپانیا واکنش اعتراضی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،تعدادی از نمایندگان مجلس به اسپانیا رفته‌اند؛ ظاهراً سانتیاگوبرنابئوگردی نمایندگان انقلابی از جمله برنامه‌های این نمایندگان بوده است.

علی نیکزاد؛ نائب رئیس مجلس ۵ آذرماه در راس هیاتی متشکل از احمد نادری، نماینده مردم تهران و رییس شورای اجرایی (IPU) و مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران و رحیم زارع، نماینده مردم آباده در مجلس و عضو(IPU) در یکصد و چهل و سومین اجلاس بین‌المجالس جهانی در مادرید پایتخت کشور اسپانیا شرکت کردند.

در حالی که مردم با مشکلات اقتصادی و غیره در حال گذران زندگی هستند و به سختی روز را شب می‌کنند و همچنان موضوع  ورود زنان به ورزشگاه ها با مخالفت‌های زیادی همراه است، احمد نادری نماینده تهران در مجلس که همراه هیاتی از مجلس برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس به مادرید رفته‌، با انتشار عکس‌هایی گفته که برای تماشای دیدار رئال مادرید و سویا به استادیوم سانتیاگو برنابئو رفته است.

قف

در این عکس‌ها علاوه بر نادری، رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا هم دیده می‌شود.این نمایندگان انقلابی مجلس به استادیومی رفته‌اند که حضور زنان در آن آزاد و بلامانع است. نمایندگان علاقه مند به ورزشگاه توضیح نداده اند که حاصل این بازدیدها برای کشور چیست؟!

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

قف

قف

اعتراض کاربران به ورزشگاه‌گردیِ نمایندگان مجلس

قف

قف

قف

نظر شما