شناسهٔ خبر: 51088059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سراسر کشور در دو رشته اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور ۲۲۵ ورزشکار (۱۳۲ دختر و ۹۳ پسر) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

بنا بر این گزارش با توجه به شرایط پاندمی کرونا، این دوره از مسابقات بصورت غیرمتمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مناطق دهگانه ی ورزش دانشگاهی و ۲۸ شهر به مدت ۴ روز برگزار و در پایان مسابقات، نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دختران در رشته تپانچه: هانیه رستمیان از دانشگاه الزهراء اول شد، سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.

در رشته تفنگ: فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش پسران در رشته تپانچه: سجاد پورحسینی لقمه جانی از دانشگاه گیلان اول شد، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران دوم شد و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام شوم رسید.

در رشته تفنگ: هادی قرباغی از دانشگاه شهید بهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

ر.ا ۵۲/ س. ر ۶۲

نظر شما