شناسهٔ خبر: 51082964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت/ بازگشت 2 بازیکن جنجالی به خط حمله

استقلال در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۶ در آبادان به مصاف صنعت نفت با هدایت علیرضا منصوریان خواهد رفت.

تیم منصوریان تا به امروز به ۴ شکست، یک تساوی و یک پیروزی دست پیدا کرده و که با کسب ۴ امتیاز در فاصله یک قدمی با انتهای جدول حضور دارد و همین موضوع انگیزه تیم میزبان را برای کسب پیروزی افزایش می‌دهد.

استقلال پیش از حضور در این دیدار طی سه مسابقه پیاپی برابر فجرسپاسی شیراز، نساجی مازندران و گل گهر به تساوی رضایت داده که در دو مسابقه اخیر گلی هم به ثمر نرسانده است؛ مطمئنا بازی پیش از دربی پایتخت نمی‌تواند برای این تیم مانند مسابقه‌های گذشته از اهمیت یکسانی برخوردار باشد.

استقلال در سفر به آبادان رشید مظاهری، بابک مرادی، آرمان رمضانی و فردین رابط را در اختیار ندارد و محرومی هم ندارد که برای همراهی این تیم مشکلی داشته باشد ضمن اینکه حضور دو بازیکن خارجی این تیم در بازی امروز هم مشکلی نخواهد داشت.

علیرضا رضایی در دو بازی گذشته با نظر فرهاد مجیدی درون دروازه استقلال ایستاده و به نظر می‌رسد در بازی منتهی به دربی هم چنین وظیفه‌ای را برعهده داشته باشد. در خط دفاعی احتمالا محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی دوباره در کنار هم بایستند.

در خط میانی مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی و وریا غفوری هم بازیکنانی هستند که شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب دارند و برای این بازی وظیفه خواهند داشت تا به مهاجمان برای اتمام روند ناکامی در گلزنی کمک کنند.

کوین یامگا و رودی ژستد که در بازی قبلی نتوانستند تیم‌شان را همراهی کنند برای این بازی مشکلی نخواهند داشت و به احتمال فراوان زوج خط حمله آبی‌ها برابر صنعت نفت خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، رودی ژستد و کوین یامگا

برچسب‌ها:

نظر شما