شناسهٔ خبر: 51082114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تور ورزشگاه گردی نمایندگان انقلابی مجلس/ کدام نمایندگان مجلس به اسپانیا سفر کردند؟ +اسامی

تعدادی از نمایندگان مجلس به اسپانیا رفته اند؛ ظاهراً سانتیاگوبرنابئو گردی نمایندگان انقلابی از جمله برنامه های این نمایندگان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تعدادی از نمایندگان مجلس به اسپانیا رفته اند؛ علی نیکزاد ۵ آذرماه  در راس هیاتی متشکل از احمد نادری، نماینده مردم تهران و رییس شورای اجرایی (IPU) و مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران و رحیم زارع، نماینده مردم آباده در مجلس و عضو(IPU) در یکصد و چهل و سومین اجلاس بین‌المجالس جهانی در مادرید پایتخت کشور اسپانیا شرکت می‌کنند

در حالی که مردم با مشکلات اقتصادی و غیره در حال گذران زندگی هستند و به سختی روز را شب می‌کنند، احمد نادری نماینده تهران در مجلس که همراه هیاتی از مجلس برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس به مادرید رفته‌، با انتشار عکس‌هایی گفته که برای تماشای دیدار رئال مادرید و سویا به استادیوم سانتیاگو برنابئو رفته است.

در این عکس‌ها علاوه بر نادری، رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا هم دیده می‌شود.این نمایندگان انقلابی مجلس به استادیومی رفته‌اند که حضور زنان در آن آزاد و بلامانع است. نمایندگان علاقه مند به ورزشگاه توضیح نداده اند که حاصل این بازدیدها برای کشور چیست؟!

photo_2021-11-29_09-28-37

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما