شناسهٔ خبر: 51077427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

قلیچ: کاری می‌کنند پرسپولیس امسال قهرمان نشود/ سجادی برای مدیرعاملی صدری مردد است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سجادی برای انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل دودل و مردد است، اما چنانچه این کار را انجام دهد از پس کار‌ها بر می‌آید.

صاحب‌خبر -

وحید قلیچ در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت‌صنعت آبادان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های اخیر پرسپولیس بود، خصوصاً زمانی که کمال کامیابی‌نیا به تیم اضافه شد، روند رو به جلویی داشت. اگر داور پنالتی و گل را حساب می‌کرد، پرسپولیس پیروزی بهتری داشت. پرسپولیس روند رو به رشدی دارد؛ البته صنعت نفت آبادان هم تیم بسیار خوبی بود.

وی در خصوص گلی که پرسپولیس به ثمر رساند و داور آن را رد کرد، گفت: توب کاملاً از دروازه رد شد و به وضوح مشخص بود. داور از کمک‌هایش نپرسید، حتی شک هم نکرد. نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار است که داوری‌ها برای پرسپولیس باید اینگونه باشد. یک پنالتی صد درصد را برای پرسپولیس نگرفتند. مگر آوردن یک دستگاه با آن عظمتی که فدراسیون فوتبال دارد، چقدر هزینه بردار است؟ یعنی واقعاً نمی‌توانند یک دستگاه VAR بیاورند؟

*صدری می‌تواند کار‌های زیادی برای پرسپولیس انجام دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که به گل‌محمدی درباره اظهار نظر درمورد مدیریت باشگاه می‌شود، گفت: گل‌محمدی حقش است که در خصوص مدیریت پرسپولیس اظهار نظر کند. سجادی از فوتبال سر در نمی‌آورد و نمی‌تواند مهر‌ه‌چینی کند، باید او را آگاه کنند. فکر می‌کنم سجادی در انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل دودل و مردد است. شاید جریان‌هایی در کار است که ما از آن بی‌خبریم؛ اما اگر صدری را مدیرعامل کنند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

قلیچ تصریح کرد: چند مورد از کار‌های او را دیدم که بد نبود، اما چون حکم به او نمی‌دهند، او هم کاری نمی‌کند. صدری هم برای کار‌هایی که در پرسپولیس می‌خواهد انجام بدهد دودل است. او می‌ترسد کار‌هایی انجام دهد و به راحتی او را کنار بگذارند و به او حکم ندهند. چنانچه به صدری حکم بدهند خواهیم دید که کار‌های زیادی برای پرسپولیس انجام می‌دهد.

*پرسپولیس پتانسیل ششمین قهرمانی متوالی را دارد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ادامه دیدار‌های این تیم در لیگ برتر، افزود: انگار کاری می‌کنند که پرسپولیس امسال قهرمان نشود؛ همین مدیریت نامشخص ضربه‌های زیادی به این تیم می‌زند. اگر پرسپولیس حقش است که قهرمان شود نباید سنگ‌اندازی کنند. پرسپولیس نفرات خوبی دارد و پتانسیل قهرمانی را برای ششمین بار متوالی دارد.

وی درباره عملکرد گلر‌های پرسپولیس، گفت: پرسپولیس گلر‌های خوبی دارد، حامد لک زمانی که به بازی‌های آسیایی اضافه شد، نشان داد، سنگربان مطمئنی است. کسی باید کنار داوود فنایی باشد که از نظر روحی و روانی آن‌ها را کمک کند و به عنوان مشاور در کنار این تیم باشد.

قلیچ در پایان خاطرنشان کرد: مربی دروازه‌بانی همیشه می‌تواند با یک نفر باشد، اما هیچ مشکلی پیش نمی‌آید که از یک مشاور استفاده کند که هم کمک فکری بدهد تا گلر‌ها با اعتماد به نفس بالاتری بتوانند به بازی‌ها ادامه دهند و قوت قلب به آن‌ها بدهد. اگر توپی که از دست حامد لک در رفت، به تیر دروازه اصابت نمی‌کرد و درون دروازه می‌رفت، شیرازه تیم به هم می‌ریخت و معلوم نبود، چقدر زمان می‌گذشت تا تیم جمع و جور شود. گلر‌ها نقش زیادی در موفقیت تیم‌ها دارند و اشتباهشان خیلی وقت‌ها جبران ناپذیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما