شناسهٔ خبر: 51077344 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مهدی میامی بازیگر پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

مهدی میامی در بیمارستان فیروزگر بستری شده است.

صاحب‌خبر -

مهدی میامی در بیمارستان فیروزگر بستری شده است. بازیگر ی که صحنه تئاتر را به خوبی می‌شناسد. چون در نوجوانی وارد این حرفه شد، خیلی زود پایش به سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی باز شد. دوربین را با دستیاری کارگردان و مصائب روی صحنه، خیلی خوب شناخت. در کارنامه‌اش کارهایی مثل "راه آبی ابریشم"، "خواب زمستانی"، "بچه‌های ابدی"، "محاکمه"، "دختری با کفش‌های کتانی" و نمایش‌های معروف تئاتر و سریال‌های شناسنامه‌دار تلویزیون دیده‌ایم.

مهدی میامی بازیگر ستایش در بیمارستان بستری شد

مهدی میامی را در این سال‌ها بیشتر به نقش غلامی سریال "ستایش" و حیرت "بوم و بانو" می‌شناسند. او در "ولایت عشق" نقش کثیر، دستیار و ملیجک دربارِ امین را بازی می‌کند. نقشی که کوتاه است اما به گفته خیلی از منتقدین همچون مطلعِ کوتاه و درخشانِ دعبل خزاعی، مهدی میامی هم در این نقش می‌درخشد. شاید بسیاری ندانند او انتخاب اولِ داود میرباقری برای بازی در نقش عمر بن سعد سریال "مختارنامه" بود، حتی قرار بود در "روزی روزگاری" نقش مرادبیگ را داشته باشد که بعدها به خسرو شکیبایی رسید.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ایامِ کرونا پیشنهادها را نپذیرفت و در محافل سینمایی و تئاتری هم حضور پیدا نکرد اما به دلیل بیماری که هنوز درست تشخیص داده نشده راهی بیمارستان شد.

مهدی میامی بازیگر ستایش در بیمارستان بستری شد

او درباره بستری شدنش در بیمارستان گفت: روز دوشنبه ساعت ۱۱ شب در خانه، مشغول تماشای تلویزیون بودم، احساس سرما کردم. بلند شدم پتویی بیاورم و دور خودم بکشم؛ دیدم حالش را ندارم. سعی کردم وسایل گرمایشی را روشن کنم تا هوایِ خانه را گرم کند، موفق نشدم این کار را هم انجام دهم. در آن تاریکی داشتم تلویزیون می‌دیدم و صرف نظر از این سرما، خوابیدم. دو و نیم شب یک باره دیدم فشاری به سینه‌ام وارد شده و در حال خفگی‌ام.

وی با اشاره به اینکه می‌گفتم کرونا ندارم، افزود: دو روز این حالت را داشتم و تلفن را نمی‌توانستم جواب بدهم. پسرم آمد بالای سرم و اورژانس خبر کردند. فشارم ۵ و نیم بود و به بیمارستان منتقل کردند. ابتدا گفتند کروناست؛ من گفتم دو دوز واکسن زده‌ام و جایی هم نرفتم که کرونا بگیرم. حتی به تئاتر و فیلم دعوت می‌شدم که به همراه دوستانم تماشا کنم نمی‌رفتم. مراقبت می‌کردم و پیشنهادها را هم نمی‌پذیرفتم. بعد از تست و آزمایش که متوجه شدند کرونا ندارم به سراغِ کلیه، ریه و حتی مغز و اعصاب هم رفته‌اند تا تشخیص بدهند مشکل از کجاست.

مهدی میامی بازیگر ستایش در بیمارستان بستری شد

میامی تصریح کرد: هنوز متوجه نشدند و تشخیص نداده‌‌اند. به اندازه تمام عمرم، آمپول به من تزریق شد و آزمایش دادم. نمی‌دانم چه شوکی وارد شده بود و البته الان بهتر از روزهای گذشته‌ام.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من خیلی از کرونا می‌ترسم و در کرونا هیچ‌کاری نکردم. وقتی از نزدیک می‌دیدم کریم اکبری مبارکه و دوستانِ دیگرم پرپر شدند به مراتب این ناراحتی‌ها بیشتر هم شد. دوست ندارم برای کسی مزاحمت ایجاد کنم بالأخره بیمارستان منبع میکروب است و هر امکانی وجود دارد.

 

نظر شما