شناسهٔ خبر: 51076868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

فرار یحیی گل محمدی از پاسخ به یک سوال مهم

منظور یحیی گل محمدی چه کسی بود ؟

یحیی گل‌محمدی ترجیح داد درباره «باعث و بانی پرونده کالدرون» توضیح بیشتری ندهد و مقصر این بدهی را معرفی نکند.

صاحب‌خبر -

منظور یحیی گل محمدی چه کسی بود ؟

سرمربی تیم پرسپولیس دقایقی پس از پایان بازی با مس رفسنجان و در لحظاتی که احتمالا از ناکامی در کسب سه امتیاز خشمگین و ناراحت بود، با پرسشی درباره دو بازیکن تاجیک مواجه شد و موضعگیری نسبتا تندی را علیه مدیر سابق این باشگاه انجام داد و گفت: «آنهایی که باعث و بانی این اتفاق (پرونده کالدرون و پنجره بسته) شده‌اند باید پاسخگو باشند.»

این جمله می‌توانست سه مخاطب داشته باشد: محمدحسن انصاری‌فرد یا مهدی رسول پناه و جعفر سمیعی. با این حال باتوجه به اینکه پرونده در زمان انصاری‌فرد تشکیل داد و او می‌توانست با 100 هزار دلار (به گفته مدیران باشگاه) پرونده را مختومه کند، بنابراین افکار عمومی نیز به سمت این اسم جلب شدند و واکنش یحیی علیه انصاری‌فرد را مورد توجه قرار دادند.

حالا یک هفته پس از این گفته‌ها یحیی گل‌محمدی در آخرین لحظات نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان با این سوال مواجه شد که منظورش از «باعث و بانی پرونده کالدرون» چه کسی بود؟ اما سرمربی سرخپوشان ترجیح داد که از روی صندلی بلند شود و به سمت در خروجی اتاق کنفرانس سازمان لیگ برود و با این جمله که پاسخ به این سوال حاشیه می‌شود، از جواب دادن طفره برود.

با این حال اگرچه یحیی ترجیح داده که معرفی مقصر پرونده کالدرون از نظر خودش را همچنان پنهان نگه دارد و با کنایه‌های کلی، مدیران باشگاه را خطاب قرار دهد اما به نظر می‌رسد همین نکته به وضوح نشان می‌دهد که او رابطه چندان خوبی با مدیران اسبق باشگاه ندارد؛ حتی با کسی که او را جایگزین کالدرون کرد.

نظر شما